BITE - Automātiski nezvanot un nepabrīdinot nomainīja tarifu uz dārgāko
Par BITE vienmēr ir bijušas labas atsauksmes, taču tagad viņi ir zaudējuši savu lojālu klientu.
Pirmkārt, kad viņi vienmēr sola atlaides vienmēr vai uz 2 gadiem - tas ir meli, pēc gada cenas jau mainās.
Otrkārt, nemitīgi zvana ar sūdainiem piedāvājumiem par go3 televīziju vai piedāvā visādus planšetdatorus par brīvu, lai gan vēlāk no interneta atsauksmēm izrādās, ka par ierīcēm tomēr ir jāmaksā.
Nu viņu pēdējais lēmums mums mainīt tarifu automātiski kļuva par patiesības brīdi, lai gan, nospiežot pogu manabite.lv web lapā paris dienas iepriekš, gribējās lai atzvana un piešķir šo tarifu citam numuram (kuram drīz beigsies atlaide uz neierobežoto tarifi), nevis tam, kurš bija galvenais, jo otram numuram nebija šāda piedāvājumā manabite.lv web lapā.
Viņu tīmekļa vietnē teikts, ka operatori atzvanīs, lai noskaidrotu, bet tas nekādā gadījumā nedrīkst notikt automātiski.
"Ja piesakāties jaunam pakalpojumam vai preces iegādei, tuvākajā laikā pēc pieteikuma saņemšanas mēs sazināsimies ar Jums, zvanot uz Jūsu izvēlēto vai Līgumā norādīto kontakttālruņa numuru. Ja izvēlaties īpašu piedāvājumu kādam pakalpojumam, ko jau lietojat, – tas tiks aktivizēts automātiski, un maksa par to tiks piemērota atbilstoši spēkā esošajiem Bites Līguma noteikumiem."
Bet šis tarifs vel nebija nekad galvenajām numuram, tāpēc loģiski bija atzvanīt man lai noskaidrot kādam numuram šī tarifu gribu, nevis slēgt automātiski. Pēc statistiskas datiem ari viņi varēja redzēt ka numurs dažreiz vispār nedara zvanus un nesuta sms (vidēji 20 minūtes zvanu menesi un 1-2 sms). Šis numurs vairāk bija lai saņemt zvanus un maksāt par to ka par neierobežoto tarifi nekādas jēgas nav.
Saņemam līgumu e-pastā un SMS uz tālrunī, ka tarifs ir mainīts. Pēc 30 minūtēm, zvanot viņiem, viņi teica, ka viņi man zvanīja, un es visu apstiprināju, lai gan tie bija meli un no viņiem nebija neviena zvana (par to mēs joprojām rakstīsim sūdzību SPRK). Pēc pāris stundām kaut kads menedžeris atzvanīja un teica, ka neko nevar atcelt, lai gan e-pastā bija teksts:
"Ja nebijāt vērsies pie mums ar lūgumu veikt izmaiņas Bites pakalpojumos, lūdzam mūs par to nekavējoties, bet ne vēlāk kā 24 stundu laikā, informēt, zvanot uz Bites klientu apkalpošanas tālruni 1601 vai dodoties uz sev ērtāko Bites salonu."
Šo uzņēmumu nevienam neiesaku, ka ari neiesaku meitas uzņēmumu Baltcom.
Labrīt, Andri!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt palīdzēt. Jauku dienu!
Komentāri (8)
Zvanu ieraksts man ir. To ko pateica menedžeris ari ierakstīts un pateica ka diemžēl atcelt nevaram. SPRK būs priecāti to dzirdēt.
Per bitti vienmer ir bijušas labas atsauksmes :)))))) pašam smiekli nenak no rakstita :)))))) jau gadu ka Bitte ir top 1 negodpratiga kompanija, un katru dienu sudzibas par bitti it visur, klienti muk pie citiem operatoriem, es 2 gadus atpakaļ ari biju kliente un saskaros ar nepatikamu krapniecibu tapec pargaju pie cita operatora un nav problemas ar sakariem, internetu un mistiskiem reiķiniem, un neviens nezvana katru nedeļu un nepiedava man pieslegt go3
Ej pie Tele 2
jau otrdien bus tele2 simkartes :)
Pirmkārt nesaprotu kāda ir problēmā manabite.lv aizliegt jums zvanīt un piedāvāt visādus sūdus un pēc tam vienkārši necelt ko arī mēs visi ģimenē kuriem ir Bite izdarījām, otrkārt ja neapmierina Biti vienkārši aiziet prom vai būt gudrākam cik sūdzības internetā par Go3 un ko tik ne un joprojām visi uzķerās es nesaprotu tiešām Bites klienti ir tik tupi jo man apkārt ir pazīstami daudz Bites klientu kuriem nez kāpēc viss ir ļoti labi kopumā nesūdzas ne par pārklājumu ne rēķiniem, nečīkst par debīlo viesiem zināmo Go3 vai ko citu bet dzīvo mierīgi vai arī pariet pie Tele2 vai LMT kuri nu noteikti nekad pilnībā arī nekļūdās un nesataisa sūdus vai nav problēmas nu pilnībā nekad :) Es nesaprotu kāda ir problēma vienkārši nerakstīt sūdzības par tāpat visiem zināmo jēgas tam nav vispār pilnīgi nekādas. Pievienotajā bildē redzams kā būtu jāizskatās lai jūs liktu mierā Bite es zinu ko runāju par to kad Bite jums vairs nezvanīs un ja zvanīs sūtiet viņus dirst viņiem vairs tāpat nebūs atļauja jums zvanīt likumiski, šī lieta veikta daudziem Bites klientiem un nevienam vairs nezvana un neko nepiedāvā tātad tas strādā.
Man šobrīd ir līdzīga situācija, bet vēl dīvaināka - tarifs ir nomainīts, bet man nav ne SMS, ne e-pasta. Es gan tajā pašā dienā iegādājos telefonus caur manabite portālu. Taču pie telefoniem nebija nekāda informācija, ka mainīsies tarifu plāns. Situācija ir līdzīga arī tāpēc, ka tika piešķirts Bite neierobežots bērnam. Nekur neviens neko nebrīdināja, nekāda līguma man nav, neviena sms vai epasta. Arī operators zvanīja (kad pirku telefonu), bet nekādu informācija par traifa maiņu neteica. Sapratu tikai tad, kad jau rēķins ir par 1.5mēnesi. Jo mēneša vidū nevar atteikties.
Man šobrīd ir līdzīga situācija, bet vēl dīvaināka - tarifs ir nomainīts, bet man nav ne SMS, ne e-pasta. Es gan tajā pašā dienā iegādājos telefonus caur manabite portālu. Ir aizdomas, ka tas kaut ko ietekmēja. Taču pie telefonu piedāvājumiem nebija nekāda informācija, ka mainīsies tarifu plāns. Samaksāju uzreiz visu summu. Situācija ir līdzīga arī tāpēc, ka tika piešķirts Bite neierobežots bērna numuram, kas ir absurds. Nekur neviens neko nebrīdināja, nekāda līguma man nav, neviena sms vai epasta. Arī operators zvanīja (kad pirku telefonu), bet nekādu informācija par traifa maiņu neteica. Sapratu tikai tad, kad jau rēķins ir par 1.5mēnesi. Jo mēneša vidū nevarot atteikties.
Tieši ar šādu problēmu esmu arī es saskarusies, rēķins mistiski no 23,99 palielinājās uz 40 eiro, un kad pazvanīju uz rēķinu daļu lai izskaidrotu šo problēmu, konsultants nebija pats īsti informēts, kāpēc tā ir noticis bez brīdināšanas un neko vairāk arī neapskaidroja. Un es personīgi paliku vēl lielākā neziņā un mans secinājums, ka šinī uzņēmumā strādā neizglītoti cilvēki, kas nejēdz izstāstīt un atrisināt šādas problēmas.