www.sudzibas.lv 220.lv Neatbilstoša prece

www.220.lv - Neatbilstoša prece

Silti iesaku neiegādāties preces interneta veikala 220.lv. Labi izstrādāta mājas lapa, liels apgrozījums, preču saņemšanas telpas - tas vēl nenozīmē normālu attieksmi pret klientiem. Par to liecina arī mana šo dienu Ziemassvētku dāvana. 21.12. Pasūtīju gludekli Philips GC3811/80. 21.12. pienāca īsiņa, ka pasūtījums tiek apstrādāts. 22.12. īsziņā informēja, ka varu saņemt. Braucu saņemt. Izrādās, ka mans pasūtītais modelis beidzies un man izsniedz pavisam citu, turklāt administratore (diemžēl nepajautāju, kā sauc) man apgalvo, ka tas ir tas pats modelis!!! Viņi kastes neverot vaļā un saturs varot atšķirties no tā, kas ir kastē!!!!! Es pasūtīju GC3811/80, bet viņi man atlikuši GC3811/70!!!!! Kā Jums patīk???? Pavisam cits modelis!!! Citā kr'āsā un dizainā!!! Neviens pirms braukšanas saņemt mani par to neinformēja, ka mans vēlamais modelis nav pieejams!!!!!!!! Tikai e- pastā vēlāk atradu 220.lv ziņu, ka varu saņemt to modeli, ko nevēlos!! Bet es taču nesē'zu visu laiku e-pastā, paļāvos uz īsziņu! Zaudēts laiks, nauda par transportu un dāvanas mammai nebūs!!! Es saprotu, ka 220.lv viss vienalga, spriežot pēc neskaitāmajām sūdzībām šeit bet vismaz Jums NEIESAKU JUMS SADARABOTIES AR ŠO VEIKALU. Varat sagādāt sev lieku stresu un vilšanos.

I

Komentāri (3)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.12.2015

Labdien, Ieva1966 .

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. uz [email protected] vai arī šeit, lai varētu noskaidrot kāpēc radās problēma ar pasūtījumu!

Interneta veikals sniedz atbildes 1-2 darba dienu laikā - lūgums informēt mūs par savu pasūtījumu, lai mēs varētu sniegt Jums atbildi.

Kā arī vēlamies piebilst, ka ikviens klients, kuram ir radušās problēmas ar pasūtīto preci var griezties mūsu klientu apkalpošanas centrā, kur speciālisti palīdzēs atrisināt radušos problēmu.

S Sanda N 12.01.2016

Tas ir smieklīgi, nu wow, nedaudz cits modelis, tas jau nav, ka citu firmas gludekli iesmērē. Plus tā nav 220.lv vaina, ka netiek pārbaudīts epasts. Katru reizi, kad kaut ko pasūtu no 220.lv, katru dienu ieeju epastā un pārbaudu vēstules no viņiem un viss ir OK. Man arī no viņiem neatnāca prece, kuru vēlējos un netiku brīdināta, bet nu un? Nedaudz krāsa atšķīrās un viss, bet vai tāpēc tā jādusmojas? Nav jau nezinu, cik dārgs televizors, dators vai cita prece par kuru būtu tik ļoti jādusmojas. Tas tomēr ir interneta veikals un tur ir savas neprecizitātes. Jāpriecājās, ka viņi vispār piedāvā tuvāk iespējamo alternatīvu, jo daži labi citi interneta veikali uzliks mīksto un varēsiet sēdēt vispār bez nekādas preces!

S sinepe 13.01.2016

Pilnigi piekritu , ka nevajag preces iegādāties 220. lv. Iegādājos smaržas dārgas CHANEL, un protams KRUTKA. SMARŽAS NEPĒRCIET!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes