www.220.lv - Kŗāpšana
Iegādājos internetveikalā stūra duškabīni,atveda ātri,divu dienu laikā,bet nepilnā komplektācijā.Stikla durvis un sienas bija ražotāja iepakojumā.
Dušas paliktnis( bez iepakojuma) bija bez priekšējā dekoratīvā paliktņa,bez stiprinājumiem,tikai pati tā vannīte,vairāk nekas.
Uzreiz zvanīju,teica lai fotogrāfēju to,kas ir un aprakstu to kā nav.Tā arī darīju un aizsūtīju e-pastā.
Pagāja nedēļa-klusums.Braucu uz Rīgu,uz 220.lv vekalu Daugavgrīvas ielā un atkal stāstīju un rādīju,kas trūkst,visu pierakstīja un teica ,ka sazināsies,nekā. Atkal zvanīju,teica,ka13.09.2016.trūkstošās daļas būs pie manis.(pasūtijums veikts 15.08.2016.)
Atkal nekas nenotiek,Zvanu atkal,operators saka,ka uzzinās un piezvanīs,nekā un tā vēl 2x. Klusums un detaļu nav montēt'neko nevar.
Vairākas reizes iepirkos šajā internetveikalā pirms tam,kamēr viss labi ir OK,bet kā kaut kādas problēmas,tā viss ir savādāk-pilnīga ignorēšana.Cilvēki esiet uzmanīgi,apdomājiet vai vajag ielaisties ar 220.lv!!
Labdien,
Jūsu informācija ir saņemta, un tiek izskatīta.
Mēs ļoti atvainojamies ka Jums tik ilgi ir jāgaida risinājums,
Ar Jums klientu apkalpošanas komanda sazināsies tuvākajā laikā personīgi.
Ar cieņu
Komentāri (2)
Ļoti līdzīga situācija par šo pašu firmu - interneta veikalu 220..
Lai pārdotu sasola visu, rakstot pat e-pastā, taču pēc tam , kad solītais jāizpilda, sākas atrunas un klusēšana, neatbildēšana un laika vilkšana. Vairāk kā divu nedēļu laikā nevar sakārtot pārdošanas dokumentus atbilstoši solītajam un izrakstītajam rēķinam.
Ļoti ceru, ka firma nezaudēs savu cieņu un izpildīs solīto!
Labdien, Lūdzam precizēt par kādu pasūtījuma numuru iet runa?