Atrisināta220.lv - slikts serviss,bojajums
Labdien!
Iegādājos gultu 220.lv, kad viņu vajadzēja salikt, jau pirmajā posma radās problēma, jo vienai no detaļam bija nepareizi izurbti caurumi, protams to var salabot arī pašu spēkiem, bet ta ka es pērku preci, protams kā vēlos lai viss butu kvalitatīvs. Piezvanīju uz 220.lv, konsultants pateica kā vajadzētu atsūtīt bildes uz kurām problēma būtu saskatāmā, ko es protams uzreiz izdarīju. Tālāk sakās, neviens nezvana, jo ja pats nepiezvanīsi, vari gaidit kaut visu mūžu, konsultantes neko nezina un palīdzēt īpaši necenšas. Slikts serviss, agrāk pirku, bet ka tik rodas problēma, tev pagriež muguru. Pasūtījuma nr 4158254. Jau nedēļu nav risinājuma. Ja, starp citu gultu salikam, izurbam caurumus, protams var vizuāli redzet ka viss nav ideāli, bet ko darīt, tads serviss. Tagad bus mācība.
Komentāri (2)
220.lv neražo gultas. Nav ne jausmas, vai Jūs būtu priecīgs saviem spēkiem nogādāt gultu uz "220.lv" biroju, lai pārdevēj var to nosūtīt ražotājam (garantijas saistības). Vai arī Jums šķiet, ka iepērkoties internetā, Jums tiks piešķirts īpašs priviliģēto statuss? No savas pieredzes varu teikt, ka veikals 220.lv ir super foršs gan cenas gan apkalpošanas ziņā.
Renārs
Es saprotu ka ne ražo,bet tas nenozīme ka tagad jasamierinas ar slikto prēci. Un ar to ka neviens šo jautajumu nerisinaja,kaut kad solija ka 2 dienu laika tiks saņemta atbilde.Man nav vajadzigas privilēģijas,bet gan kvalitate.Savadak sanak ta,pasūti preci,kura ir brāķeta un vel plus taisi pats.Tad ta vajag arī rakstīt preci varesiet salikt 50 uz 50.Jūsu pieredze tas ir labi,bet ja viss būti tik rožaini,diez vai ka būtu tik daudz sūdzību.