220.lv - Slikts serviss, krāpšana!
Pasūtīju ledusskapi 03.02.2016 ar priekšapmaksu 272€, solīja piegādāt nākamajā dienā. No rīta piezvanīja kurjers un paziņoja, ka prece ir vizuālais defekts, jautāja vai vest vai sūtīt to atpakaļ. Pateicu, ka preci ar defektu man nevajag, vismaz ne par pilnu preces cenu. Un tālāk klusums! 220 nevienu reizi nepiezvanīja un neuzrakstīja man lai brīdinātu, nerunājot par atvainojumiem, par sagādātajām neērtībām. Nekas netika darīts lai piemēram piegādātu jaunu preci pēc nespējas ātrāk, atgriezt naudu atpakaļ un bonusa naudu 17€ apmērā. Zvanot un rakstot uz teh. atbalstu nekas netika darīts vai paātrināts process. Saka un raksta tikai vienu un to pašu mēs nodosim jūsu inf. un sazināsimies ar jums. Tagad jau 10.02.2016 ne nauda, ne bonusa nauda netika atgriezta atpakaļ. Izrādās man jāgaida, kad viņi saņems no kurjera atpakaļ ledusskapi un tikai no tā brīža skaita piecas dienas lai atgrieztu naudu. Rezultātā paliku bez naudas, bez preces, un neziņā kad man atgriezīs naudu atpakaļ. Jo statuss tagad skaitās piegādāts. Bet ne preces ne naudas nav neviena vārda par to, ka kaut kas nav kārtībā. Ar tādu bezkaunīgu attieksmi saskāros pirmoreiz. Neieteicu nevienam iepirkties veikalā 220 un it īpaši veikt priekšapmaksu. Ja turpināsiet tāda garā, tad drīzumā vispār var palikt bez klientiem. Vismaz saviem radiem un draugiem es gan pateikšu, lai neko nesūta!
Labdien! Lūdzu, atsūtiet sava pasūtījuma numuru uz [email protected]. Gaidīsim informāciju! Paldies!
Komentāri (2)
SIA "Pigu Latvia" nožēlojamais serviss!
Dziļi vīlusie interneta veikalā 220.lv iepērkoties. Pasūtīju duškabīni, pie izsaiņošanas saplīsa durvis. ar piecu dienu sazināšanos nācu pie slēdziena, tur nekad vairs neiepirkšos un saviem radiem un draugiem reklamēšu kā viss negatīvāko veikalu. attieksme pret klientiem pārsteidzoši nekorekta. žel, ka tik maldinošas un ne kvalitatīvas iestādes eksistē.