220.lv - Slikts serviss, krāpšana
14 maijā pasūtīju gultu un matraci. Uzreiz viss tika apmaksāts. Biju pārsteigts ka gultu atveda jau 17 maija rītā. Bet matraci solīja piegādāt 21 maijā. Katru piektdienu pienāk ziņa ka pasūtījums kavēsies jo liels pasūtījumu daudzums. Zvanīju un jautāju cik tad nu tālu tas matracis ir ticis. Saka ka jau nodots kurjeram. Atnāk ziņa ka piegādās vienas darba dienas laikā. Pagāja divas dienas un matracis kā nav tā nav. Un tagad vēl atnāk ziņa, ka kavēsies vēl piecas darbadienas sūtījums kavēsies. Es nesaprotu, kurjers iekrāmē busā matraci, un tad izdomā, ka nevedīs, un atkal izliek ārā? Tā ir pēdējā reize ka sūtu kaut ko 220.lv un arī citiem nerekomendēju.
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lai izskatītu un sniegtu atbildi par Jūsu situāciju , lūgums iesūtīt mums Jūsu pasūtījuma numuru.
Ar cieņu Jūsu 220.lv
Pievienot komentāru