220.lv - Slikts serviss
Pirms 2 nedēļām pasūtīju 4 ziemas riepas līzingā - Lateko. Vēl joprojām gaidu piegaidi. Mūždien kādas atrunas, kāpēc nav piegādāts. Pazuduši dokumenti utt. Pat muļķim ir saprotams, ka ziemas riepas masīnai vajag tagad, nevis pēc mēneša. Ļoti slikts serviss. Ja ir problēmas, tad, es domāju, ka normāls uzņēmums pats informēs klientu - pircēju par problēmām. Bet es zvanu un zvanu. uzņēmums pat neuzskata par vajadzīgu atzvanīt. Neiesaku šo internetveikalu nevienam.
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām.
Lai mēs varētu noskaidrot kāpēc ir radusies šāda aizkavēšanās, lūdzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru.
Gaidīsim Jūsu atbildi.
Komentāri (2)
Līdz šim nav bijušas problēmas ar minēto veikalu. Gadā vidēji iepērkos uz 100 euro.
Es jau sazinājos ar Jums - divas darbdienas pēc kārta. Jūsu darbiniece piektdien teica, ka atzvanīs. Gaidīju nedaudz vairāk kā stundu. Pati pazvanīju vēlreiz. Arī tad man teica, ka esot pazuduši dokumenti. Vai tas ir normāli? Jums, BondsBonds, ir laimējies. Man diemžēl nav paveicies, jau otro reizi, iepērkoties 220.lv, gaidīju vairāk nekā divas nedēļas. Es domāju, ka normālam uzņēmumam katrs klients ir svarīgs, jo, pirmkārt, viņš ir cilvēks neatkarīgi no sociālā statusa un mantiskā stāvokļa, Otrkārt, ja uzņēmēji sūdzas par grūtībām, tad vai bieži paši nav vainīgi pie darbinieku izvēles un attieksmes. Es domāju, ka mēs dzīvojam tehnoloģiju laikmetā, 21.gs., kad ir iespējams sazināties ar pircēju un brīdināt, izskaidrot radušos situāciju. Visu var nokārtot CILVĒCĪGI!