220.lv - Slikts serviss
Drausmīga klientu apkalpošana. Zvanot uz apkalpošanas numuru uzdevu jautājumu par konkrētas preces izmēriem, teica, ka atbildi atsūtīs uz e-pastu. Pēc divām darba dienām atgādinu viņiem par savu jautājumu Live Chat, kur man atkal saka, ka atsūtīs atbildi uz e-pastu, jo redz menedžeris vēl nav atbildējis. Protams, tā arī atbildi nesagaidīju, kaut gan preces ražotāja mājaslapā visi izmēri ir uzrakstīti. Ņemot no preces ražotāja mājaslapas bildes un uzliekot tām savu ūdenszīmi "220.lv" varēja vismaz paķert klāt arī preces izmērus. Uzrakstot sūdzību uz 220.lv e-pastu - to, protams, arī ignorē. Šķiet, ka darbā uzņem cilvēkus ar īpašām vajadzībām, kuri savu darbu veikt vienkārši ir nespējīgi. Fui.
Komentāri (3)
Gadās... Man gan tomēr laikam ar viņu livechat allaž ir veicies, ja ir bijusi iespēja gan uzzināt par preču specifikāciju, gan par pieejamību noliktavā.
nevienam veikalam nenovēlu tādu klientu kā tu! piekasās pie tāda sīkuma un vēl sūdzas, kaut gan pati esi sajēgusi ražotāja mājaslapā atrast vajadzīgo izmēru.
Es saprotu, ka ir cilvēki, kuri dodas uz veikalu un pēc tam internetā meklē preces specifikāciju. Taču apmeklējot veikalu, t.sk. internetveikalu, informācijai par preci ir jābūt pieejamai nemeklējot to papildus. Pie kam internetveikalā, pircējam nav iespējas, paņemt metramēru un izmērīt preces gabarītus.