www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Drausmīga klientu apkalpošana. Zvanot uz apkalpošanas numuru uzdevu jautājumu par konkrētas preces izmēriem, teica, ka atbildi atsūtīs uz e-pastu. Pēc divām darba dienām atgādinu viņiem par savu jautājumu Live Chat, kur man atkal saka, ka atsūtīs atbildi uz e-pastu, jo redz menedžeris vēl nav atbildējis. Protams, tā arī atbildi nesagaidīju, kaut gan preces ražotāja mājaslapā visi izmēri ir uzrakstīti. Ņemot no preces ražotāja mājaslapas bildes un uzliekot tām savu ūdenszīmi "220.lv" varēja vismaz paķert klāt arī preces izmērus. Uzrakstot sūdzību uz 220.lv e-pastu - to, protams, arī ignorē. Šķiet, ka darbā uzņem cilvēkus ar īpašām vajadzībām, kuri savu darbu veikt vienkārši ir nespējīgi. Fui.

Z

Komentāri (3)

Gadās... Man gan tomēr laikam ar viņu livechat allaž ir veicies, ja ir bijusi iespēja gan uzzināt par preču specifikāciju, gan par pieejamību noliktavā.

B Bambooz 23.10.2016

nevienam veikalam nenovēlu tādu klientu kā tu! piekasās pie tāda sīkuma un vēl sūdzas, kaut gan pati esi sajēgusi ražotāja mājaslapā atrast vajadzīgo izmēru.

Es saprotu, ka ir cilvēki, kuri dodas uz veikalu un pēc tam internetā meklē preces specifikāciju. Taču apmeklējot veikalu, t.sk. internetveikalu, informācijai par preci ir jābūt pieejamai nemeklējot to papildus. Pie kam internetveikalā, pircējam nav iespējas, paņemt metramēru un izmērīt preces gabarītus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes