220.lv - slikts serviss
Gribēju nopirkt telefonu līzingā!Aizpildīju visu vajadzīgo informāciju un gaidīju atbildi.Nākamajā dienā zvanīja 220.lv darbinieks,bet uzreiz nevarēju atbildēt,atzvanīju pēc 20min.,lika nosūtīt konta izrakstu līdz plkst.16:00 pretējā gadījuma pasūtījums tiks anulēts,izdarīju to pēc sarunas 30min laikā,apmēram 12:30 viss tikai jau nosūtīts.Nākamjā dienā skatos,ka atteikts pasūtījums,pamanīju to e-pastā,nolēmu piezzvanīt un noskaidrot kas par lietu! Sāka teikt,ka nav saņēmuši bankas izdruku utt.,es paskaidroju ka esmu nosūtījusi un visam jābūt kārtībā,jo no rīta man zvanīja līzinga kompānijas darbinieks un teica,ka viss esot kārtībā un bankas izdruku esot saņēmuši.Tad 220.lv darbinieks teica,ka noskaidros visu un nākamajā dienā atzvanīs! Jā,atzvanīja un teica līzings piešķirts un varu braukt pakaļ telefonam,bet darbinieks pat nebija paskatījies un noskaidrojis,ka konkrētais telefons jau ir izpirkts un vairs nav pieejams!Beigās,protams paliku bez sava noskatītā telefona,darbinieku neizdarības un kļūdas pēc!
Labdien,
Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Vai varat lūdzu precizēt Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam noskaidrot kādēļ tāda situācija bija radusies?
Ar cieņu
Komentāri (1)
Pasūtījuma Nr. 3491018