220.lv - Slikts serviss
Pasūtot preci, mēnesi gaidot, tikka atsūtīta nepareizā, mūsu gadījumā paklājs, pasūtījām taisnstūra veida pūkaino paklāju, saņēmām apaļo, zvans uz klientu servisu, atbild lai sūtot epastu ar bildēm un sūtijuma nummuru, tā arī izdarām, paiet vairākas dienas, neviena atbilde, sūtu epastu atkārtoti, saņemam atbildi lai ejot uz pastu un sūtot preci atpakaļ, ikdienas steigā nav tas iespējams, lūdzu lai atsūta īsto preci un ar to pašu kurjeru aizsūtīsim šo atpakaļ, protams atbildes atkal nav, sēžu gaidu pāris dienas, nekā, rakstu atkārtoti kādas 3 reizes, atnāk atpakaļ epasts lai atsūtot preces svītru kodu, ražotājs itkā pieprasot, labi nav problēmu arī to izdaram, un tā līdz šai dienai vēl gaidām atbildi, preci saņēmām mēneša sākumā. Klientu apkalpošana ir zem katras kritikas, un savas kļūdas labošana nav prioritāte.
Komentāri (1)
kaapeec buutu uzreiz jaaatbild? tas jums nav chats ar draudzeni, ir normali, ka uznemums atbild dazu nedelju laikaa. Ja neesat tam gatavi tad preces japerk citur, ne 220.lv