Atrisināta220.lv - Slikts serviss, bezatbildība.
Pasūtīju divas preces - bīdāmās durvis. Pirmās durvis pasūtīju 28.11, preces piegādes datums bija nākamās nedēļas laikā. Nedēļa pagāja, datums mainās uz nākamo nedēļu, nodomāju ziemassvētku laiks, tas, laikam, normāli. Tad atkal prece tiek pārcelta par vienu nedēļu. 17. Decembrī zvanu, jautāju, kas notiek? Sieviete no klientu apkalpošans centra atbild, ka preci nesaņemšu, jo tā ir bojāta. Tādad bezjēdzīgi esmu gaidīJusi. Protams, durvis man vajag, jo taisu remontu. Atrodu vēl vienas durvis, pasūtu. 23. Decembrī, piegādei jābūt 29. Decembrī. Prece tika iepakota divās pakās. 27. Decembrī saņēmu pašas durvis, bet nekādas informāciajs par otru paku. 29. Decembrī zvanu uz klientu atbalsta centru, jautāju, kur ir otra paka? Sieviete apskata visu informāciju un man atbild, ka ir aizsūtīJusi e-pastu un es saņemšu informāciju, kad kaut kas būs zināms. Tajā pašā dienā piegādes datums mainās uz 6. Janvāri. Pienākot 6. Janvārim, atkal nākas zvanī uz klientu atbalstu, jautāt, kur ir paka? Atbilde atkal tā pati, uzrakstīs e-pastu un tad sakontaktēsies ar mani. Datums tieks pārcelts uz 13. Janvāri. Pienākot šim datumam, atkal zvanu, bet šoreiz sieviete man jautā - kāpēc jūs pati nezvaniet kurjerdienestam? Es mazliet apstulbu, jo nezināju, ka man ir jāzvana, lai gan man pat nav tās otras pakas numura. Labi, piekrītu, - pazvanīšu, pajautāšu. Zvanu express pasts klientu atbalstam, gaidu 20 min, lai savieno. Beidzot, uzsākot sarunu, saku, ka man ir problēmas ar vienu sūtījumu. Sieviete man jautā numuru, es nosaucu, uz ko man atbild, ka sūtījums ir saņemts. Es atbildu, ka jābūt diviem sūtījumiem. Sieviete jautā otru numuru, kura man, protams, nav. Es atbildu, ka man ir tikai viens numurs un 220.lv klientu centra darbiniece lika zvanīt jums. Sieviete atrod informāciju, ka viņi paciņu vēl nemaz nav saņēmuši un Saka, ka man vajag zvanīt uz internetveikalu. Protams, zvanu atkal uz 220.lv un atkal skaidroju situāciju. Saņemu atbildi, aizsūtīsim e-pastu un tad sazināsimies ar jums. Pienak 17. Janvāris, mājaslapā vēljoprojām rāda, ka paciņai bija jāpienak 13. Janvārī, smieklīgi. Atkal zvanu un jautāju, kas notiek ar manu sūtījumu. Atkal atbildes nav. Man pietiek, saku, ka vairs nevēlos šo preci, jo man nav vairs tik daudz laika, lai gaidītu kaut ko, kas nekad nepienāks. Sieviete atbild, labi, man jāprecizē dati, tad jums atzvanīšu. Saņemu zvanu un Saka, mēs varam noorganizēt kurjeru, kurš paņems preci. Es saku, durvis ir lielas un smagas, es viņas nenonesīšu lejā pa kāpnēm, nedzīvoju pirmajā stāvā. Man atbild, mēs varam tikai sarunāt kurjeru līdz durvīm, nonešana ir maksas pakalpojums. Protams, mans laiks nav ne centa vērts, zvanot 100 x un beigās tāpat nesaņemot atbildi, kur ir mans sūtījums. Sarunas vidū sieviete minēja, ka es pati varu nonest. Uz ko es jautāju, vai viņa pati spēj pacelt + / - 30 kg durvis, kur viena puse ir spogulis un nonest lejā pa kāpņutelpu? Visi, laikam, nav tādi stiprinieki kā šī kundze. Aizmirsu pieminēt, ka paka, kurā saņēmu durvis izskatījās it kā ar to būtu spelēts futbols, to minu šeit, jo varu derēt, ka ar to arī būs problēmas vēlāk. Esmu gaidīJusi no 28.11-17.12 un 23.12 - 17.01, nesaņemot neko, tikai tērējot savu laiku. Un tagad man vēl jāmaksā par nonešanu... Pēc visa spriežu, ka klientam nav nekādas vērtības šī uzņēmuma acīs. Par vienu mazāk vai vairāk, vai tad tur kaut kas mainās? Liels paldies par ilgo gaidīšanas laiku un laika tērēšānu par neko, protams, arī tagad naudas tērēšanu:)
pēdējā reize, kad kaut ko pasūtu no jums un arī draugiem un radiem pastāstīšu par pieredzi ar jums, lai apdomājas kārtīgi vai ir tā vērts.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Arita!
Ļoti atvainojamies par šo nepatīkamo iepirkšanās pieredzi.
Jūsu aprakstītā situācija atspoguļo visu to, ko mēs noteikti nevēlamies, lai mūsu klienti piedzīvo, iepērkoties 220.lv. Veicot Jūsu pasūtījuma un sūdzības analīzi, saprotam, ka ne mēs, ne kurjera kompānija nav bijuši uzdevuma augstumos, tādēļ šīs problēmas risināšana aizņēma tik ilgu laiku.
Esam veikuši nepieciešamās korekcijas, lai uzlabotu šādu problēmsituāciju risināšanu, lai nākotnē tas notiktu ātri un ar minimālu klienta laika un resursu patēriņu.
Mūsu klientu apkalpošanas centra darbinieks ar Jums jau sazinājās un vienojās par problēmas risinājumu.
Ceram uz tupmāku sadarbību.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Paldies vadītājai Diānai, kura sakontaktējās ar mani. Viss ir atrisināts
Pievienot komentāru