220.lv - Piegādā nepareizo preci un vilcinās ar naudas atdošanu
Nopirku skrituļslidas, ir uz vietas it kā, viss labi. Tā kā ir 3 iespējamie izmēru varianti (bet nav iespējams nekādīgi norādīt vajadzīgo) , tad loģiski ierakstu to komentāros. Nepieciešams tāds un tāds izmērs, skaidri un saprotami. Veicu pasūtījumu un puslīdz laikā arī atnāk paciņa. Bet iekšā ir pilnīgi cits izmērs, kaut kāds mini bērnu variants. Zvanu uz 220.lv, tur man kaut ko sāk pārmest, ka es pats esmu vainīgs, ka nezvanīju viņiem pēc pasūtījuma veikšanas un nepaskaidroju, kāds izmērs man ir tieši vajadzīgs, jo, citēju (!) , "tos komentārus neviens taču nelasa, sistēma automātiski apstrādā pasūtījumus". Uz manu jautājumu, kā tad lai es citādi norādu vajadzīgo izmēru, man tikai turpina pārmest, ka es viņiem speciāli nezvanīju pirms pasūtīšanas. Nu labi, atpakaļ pieņemšot, sūtīšot pretim vajadzīgo izmēru. Tajā pašā dienā pastā nosūtu atpakaļ (viņi apmaksā izdevumus) , pēc 2 darbadienām ir piegādāts pēc izsekošanas koda, bet šie tajā galā man turpināja kādas 2 nedēļas stāstīt, ka nekā nav, neko nevaram izdarīt, jāgaida, nezinam, gaidiet, rakstiet, servisa centrs tur ir citur, mēs uzrakstīsim, nevar sazvanīt utt. Atmaskas visu laiku. Nav ne naudas, ne preces. Vienu reizi zvanot man pēkšņi vēl atļaujas pārmest, ka es vispār neesmu interesējies un zvanījis viņiem par šo sūtījumu, meitene pierakstīja pasta kodu un tad kaut kāds apstiprinājuma epasts arī atnāca galu galā. Rezultātā pēc ~ mēneša dabūju atpakaļ savus 60eur un nekad nekad vairs neiepirkšos 220.lv. Pretīga attieksme. Pasūtīju m79.lv, normāli ieķeksēju vajadzīgo izmēru pie pasūtījuma veikšanas un ātri piegādāja visu kā vajag.
Pievienot komentāru