www.sudzibas.lv 220.lv Nepatiesa inf. Un klientu maldināšana

220.lv - Nepatiesa inf. Un klientu maldināšana

Tika veikts pasūtījums 20.03 ar piegādi 99% uz 26.03
zvanot nedēļas laikā menedžeri atbildēja ka prece tiks piegādāta laicīgi, (ļoti uztraucāmies vai bērniem dāvanas tiks piegāsātas laicīgi) pienāca 26,27,28 29 un 30 datums, tā arī nesaņēmām atbildi kur ir prece.
Svētki sabojāti un nervi arī!
Neviens no sazvanāmiem menedžeriem nav kompetents, un katrs sniedz citu informāciju. Diemžēl šajā kantorī nācās vilties!

01.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Un atstājot negatīvu atsauksmi mājas lappā, tā nemazs netiek publicēta.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.04.2020

Labdien Nadežda,
Lai varētu sīkāk izpētīt radušos situāciju, lūdzam Jūs norādīt savu pasūtījuma numuru. Atvainojamies par kavētu sūtījumu

Pasūtījums nr. 8519612

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes