www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšanās, slikts serviss

Atrisināta220.lv - Krāpšanās, slikts serviss

Labdien,

Rekomendēju nekādā gadījumā iegādāties preces no 220.lv, Tirdzniecības veikala internetā, ja nevēlaties būt vīlušies. Pirmkārt tirgotāju placis, krāpjas, otrkārt vilcinās, melo un visādi citādi māna pircējus.
2021. gada 14. februārī pasūtīju 2 lietas:
Vanna Besco Viya, balta 2546241 shorturl.at/jzDK4
Automātiskais sifons vannai McAlpine 315813 shorturl.at/nETWZ
Summa EUR 918.48
Atnāca SMS ziņa, ka piegāde tiks nodrošinātā 7. aprīlī (gandrīz pēc 2 mēnešiem)
Pēc vairākkārtīgām SMS ziņām par kavēto piegādi, aprīļa beigās tika piegādāts sifons.
Par vannu 220.lv pat neliekas ne zinis, ka ir vispār klients būtu jāinformē.

Pēc vairākkārtīgiem zvaniem/e-pastiem vesela mēneša laikā, neviens nespēj sniegt atbildi par vannas piegādes laikiem, sarežģījumiem vai tamlīdzīgi. Neatbild, nereaģē, nesniedz atbildi, ne par piegāde statusu, ne spēj piedāvāt risinājumu vai tml. Katrs klientu servisa personāls tikai sola sniegt atbildi 1 dienas vai 3 dienu laikā un tā visi turpina skaisti melot.
Maija beigās pēc kārtējā e-pasta 220.lv piedāvā atgriezt naudu. Vispirms atskaita naudu par vannu, nezin kāpēc 220.lv paši pat neiedomājās, ka konkrētais sifons ir paredzēts konkrētai vannu un naudu neatgriež. Man speciāli jāinteresējas par sifona atgriešanu jātērē savs laiks.
Aizvedu nododu sifonu, bet par izmaksas par piegādēm neatgriež. Atkal jātērē laiks, lai rakstītu un prasītu atskaitīt līdzekļus par piegādi..

Bez tam joprojām vanna ir pieejama interneta veikalā, bet jau ar citu cenu un ar iespēju piegādāt kaut vai nākamajā dienā! Turpina krāpt klientus!

Šis ir mans pēdējais sadarbības mēģinājums ar šo veikalu, vairs nekad neatgriezīšos!

31.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.06.2021

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Arturssss 08.06.2021

Sūdzības atrisināta - sazinājās klientu apkalpošanas nodaļa. Atkārtoti tika pasūtīta prece. Piegādāja nedēļas laikā. Paldies par reakciju!

A

Komentāri (2)

Good Intentions 31.05.2021

Es personīgi neuzdrošinātos sūtīt pa tādām cenām kaut ko internetveikalā, bet atkal tas esmu tikai es.

H Helen Williemes Graces 18.06.2024

Hello my name is helen please i will like you to cantact me with my email id [slēpt]@gmail.com] so i can tell you more about myself

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes