220.lv - Garantijas remonta krāpšana.
Iesniedzu iegādāto preci garantijas remontam ar pievienotu aprakstu par preces defektiem. Kā atbildi par garantijas remontu saņēmu rēķinu par diagnostikas veikšanu un atbildi, ka nekādi defekti netika konstatēti, pēc pakalpojuma sniedzēja apraksta, kas tika pārbaudīts nodotajai precei, secināju, ka manis pievienoto aprakstu nav ņēmuši vērā un manis norādīto defektu nemaz nav pārbaudījuši.
Pēc šādas sūdzības iesniegšanas zvanīju uz www.220.lv uz ko saņēmu atbildi: Ja neticat mūsu diagnostikai, tad samaksājiet diagnostikas rēķinu paņemiet preci un dodaties uz citu servisu. Pietam servisu kurā remontē tāda veida preces ir jāmeklē pašam. Vai tad šādi drīkst rīkoties ja esmu preci nodevis garantijas remontā? Šobrīd esmu izteicies piedāvājumu, ka varu aizbraukt un parādīt ka prece tiešām nedarbojas ar norunu ka 220.lv sedz ceļa izdevumus ( jo esmu no Liepājas un ir jādodas uz Rīgu) un nepiemēro diagnostikas maksu, gadījumā ja man izrādās taisnība. Atbildi vēl neēsmu saņēmis. Pēc manām domām nekāda diagnostika nemaz nav veikta, vienkārši iekasē naudu par it kā veiktu diagnostiku.
Pievienot komentāru