220.lv - Cilvēku maldināšana
Pasūtīju preci, zem pasūtītās preces radās laiks,kura iekļaujoties saņemsiet preci nākamajā dienā. Viss skaisti, apmaksāju laicīgi un vēl palika laiks,jo pasūtīju agri no rīta un noteiktais laiks lai,kura jāiekļaujas bija 15:00 respektīvi man laiks bija gana,ka arī šim "burvigajam" uzņēmumam bija diezgan laikā lai visu nepieciešamo atlasītu,nosūtītu un klients(es) būtu apmierināts. Pie pasūtījuma apmaksas parādījās,ka sūtījums būs 99% nākamajā dienā utt. Piegādes veidu norādīju dpd padomātu. Esmu no netālu no norādītas saņemšanas vietas, skatos, ka atbrauc dpd cilvēciņš, jau vērtēju rokas un priecājos par to,ka viss norit pēc plāna. Atlika tik nodomāt. Sazinos ar 220.lv servisu un man tiek paziņots,ka saņemšu preci tik nākamajā diena,jo aizkavēšanās esot ar dpd... Tad rodas jautājums,kāpēc jūs solat to ko paši nevarat izpildīt! Vai izvēlaties tādu piegādātāju,kurš nespēj veikt savus pienākumus iekļaujoties noteiktajā laikā. Kārtējā dāvana,kura netiks pasniegta laicīgi un šaubos,ka izvēlēšos izmantot šī "burvīgā " kantora pakalpojumus! Paldies Jums, esat ieguvuši kārtējo neapmierināto klientu, bet laikam jums tas liekas pieņemami!
Pievienot komentāru