220.lv - attieksme
Vairs neiesaku šo i-neta veikalu. Kāpēc ir vajadzīgs sūtīt uz mobilo KODU, ja vajag uzrādīt personu apliecinošu dokumentu. Vakar DUS Statoil uzrādu kodu, prece tiek atrasta, uzrādu personu apliecinošu dokumentu, kurā uzvārds nesakrīt ar to uzvārdu kādā reģistrējos 220.lv mājas lapā, kur uzvārda vietā es norādīju sava vārda atvasinājumu. Kopš 2014.g. viss ir bijis o.k., pat kurjeram, kad man piegādāja preci uz darba vietu, nebija problēmu ar dokumentu, tāpat arī iepriekš citai Statoil darbiniecei nebija pretenzijas, tikai vakar patrāpījās principiāla kaza.Kā paskaidroja 220.lv darbinieks Raivis, ka viss ir bijis korekti, ka dokuments vajadzīgs, jo operators, kurš nosūta uz mobilo SMS var kļūdīties un norādīt citu mobilā nr. attiecīgi kāds cits var izņemt preci, bet kā tad ar pakomātiem?? Tur vajadzīgs ir tikai kods un operators arī var kļūdīties un uz kādu citu nr. nosūtīt kodu. Pie tam uzskatu, ka 220 darbinieks Raivis varēja būt pretimnākošās un savādāk atrisināt šo situāciju apskatot manu pasūtījumu vēsturi mājas lapā, kur nekad līdz šim nav bijušas problēmas. Cerams, ka naudu par nesaņemto preci pārskaitīs, kā solīja 14 dienu laikā. Esmu vīlusies šādā attieksmē. Saprotams, ka 1 klienta zaudējums nav nekas.Tagad vairs nebūšu 220 klients un citiem ieteikšu arī neko nepasūtīt viņu veikalā. I.
Labdien, Cienījamā Inese!
Atsūtiet mums lūdzu pasūtījuma numuru ar kuru Jums radās neskaidrības. Lai mēs varam noskaidrot visu informāciju.
Gaidīsim Jūsu atbildi,
Ar cieņu
Komentāri (2)
Ar sūdainu koku šo štruntu bodi,nevienam neiesaku!
Tiešām ar s koku.Kā nav kauna vēl reklamēt ideālo apkalpošanu? Vajadzētu rakstīt 220 blēžu komanda.Vēlreiz saku, ja negribat nosviest naudu zemē, tad neko tur nesūtiet!