www.sudzibas.lv 220.lv Apzināta melošana par preces pieejamību/piegādi

220.lv - Apzināta melošana par preces pieejamību/piegādi

Pasūtu 220.lv preci. Pārdevējs: ogmina. Viss ok. Skatos, ka ir izsūtīts drīz būs. Plānotais piegādes datums ir pagājis, rakstīju omnivai kā piegādātājiem, viņi piektdienā pasaka, ka būs pirmdien. Nu ok. Pirmdien gaidu, nav, atnāk e-pasts - pasūtījums atcelts. Paskaidrojums "pasūtījums nav izņemts noteiktajā laika periodā" bet tā bija piegāde uz mājām - trauku mašīna, kāda izņemšana? Zvanu uz 220.lv. Tur man Saka, ka sūtījums atcelts, jo prece nav pieejama, nauda tiks atgriezta. Bet kāpēc bija statuss par izsūtīšanu? Un omnivas izsekošanā sākumā arī rādījās ka kaut kas tiek sūtīts, un pēc tam ar atpakaļ ejošu datumu parāda, ka sūtījums tika "atgriezts" pēc tam kad 4 dienas pastāvējis kaut kur. Cerams, ka naudu atgriezīs vismaz

27.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 27.01.2025

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes