Talsu Autotransports - Slikts serviss.

Bērns braucot no skolas starppilsētu autobusā aizmirsa sporta apavus. Zinot, ka gala pietura ir Jelgava, pazvanīju uz Jelgavas autoostu, laipna sieviete pastāstīja, ka konkrēto maršrutu nodrošina Talsu autotransports un iedeva tālruņa numuru uz kuru zvanīt, lai risinātu jautājumu par apaviem.
Piezvanīju uz konkrēto tālruņa numuru, lai noskaidrotu, kā aizmirstos apavus varētu dabūt atpakaļ, jo nedzīvoju Jelgavā, lai ieietu autoostā tiem pakaļ. Sazvanītais vīrietis, kurš nestādījās priekšā bija ļoti nelaipns un problēmsituācijas risināšanā neieinteresēts. Atbilde bija aptuveni tāda : " Ja tie apavi tur būs un šoferis tos atradīs, varat dabūt atpakaļ". Sāku skaidrot, ka nedzīvoju pilsētā un nevaru vienkārši ieiet autoostā pakaļ, vai ir iespēja sarunāt, ka paliek pie šofera un nākamajā pirmdienā nodotu bērnam utt . Uz ko vēl nelaipnākā balsī man sāk stastīt, ka no sākuma tie apavi jāatrod un ka visbiežāk nemaz nav pazaudēti autobusā ,bet kaut kur citur utt.
Protams, piekrītu, ka pazaudētā lieta no sākuma ir jāatrod, bet to visu var atbildēt, pastāstīt izrunāt arī laipni. Un zvaniju ar domu izrunāt, tālāko rīcību, ja tie apavi atrodas, kā dabūt atpakaļ. Nevis klausīties demagoģiju.
Otra nelāgā pieredze ar šo pašu auto pārvadātāju bija jau septembrī, kad bērnus neizlaida no autobusa vajadzīgajā pieturā. Talsu autotransportam tika nosūtīta ziņa, viņu mājas lapā, ar jautājumu par konkrēto situāciju, uz kuru tā arī nesaņēmu atbildi. Labi, ka tajā brīdī pirmklasniece brauca kopā ar brāli, bail domāt, kas būtu noticis, ja viņa būtu braukusi viena. Kopumā ļoti nelaipna, neieinteresēta attieksme pret klientiem, viņu interesēm ,vajadzībām un sūdzībām.

L

Komentāri (4)

M micire 16 st atpakaļ

Tā gan.

M micire 16 st atpakaļ

Šajā AT viena daļa šoferu ir ļoti laipni un atsaucīgi,pārējie ļoti augstprātīgi,nelaipni un izturas pret pasažieriem ar lielu pārākuma apziņu,lai gan niecības vien ir.

L Lauma111 13 st atpakaļ

Cik bijusi saskare ar šoferiem, sūdzību nav, bet konkrētais kungs, ar kuru nācās runāt pa telefonu, gan bija nelaipns un neieinteresēts situācijas risināšanā.

K krāslavietiss 4 st atpakaļ

Saprotu arī šoferi. Kam viņam nevajadzīga ņemšanās ar nevērīgu pasažieru mantām. Es tur nedzīvoju, tāpēc Jūsu pienākums būs sporta apavus pievest klāt pie manas viensētas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes