Rīgassatiksmes Klientu apkalpošanas centrs - Apkalpošana/maldinoša informācijas sniegšana
Šodien (02.01.2014 aptuveni ap plkst.18:40) saskāros ar nepatīkamu situāciju Klientu apkalpošanas centrā.
1. Sākotnēji sazinājos ar Rīgas Satiksmi, saistībā ar e-talonu, kas tika iegādāts 2013. gadā, tur man paskaidroja, ka, lai atgrieztu naudu par neizmantotajiem braucieniem, jādodās uz Klientu apkalpošanas centru, kurā atgriezīs naudu!
2.Devos uz Klientu apkalpošanas centru, lai iesniegtu e-talonu:
2.1. Apsargs nelaiž iekšā Klientu apkalpošanas centrā;
2.2. Apsargs iesauc iekšā tikai personas, kas nāk noformēt vai izņemt Rīdzinieku kartes
2.3. Personām, kam citi jautājumi, jāstāv uz ielas un jāgaida, kad apsargs apvaicāsies, kādā jautājumā un vai pieņems.
2.4. Kad apsargs pienāca pie manis, izskaidroju, kādā jautājumā esmu ieradusies, atbilde bija - gaidiet!
3. Kad jau apsargs beidzot ir pateicis, lai nāku iekšā, no viņa tikai dzirdu, ka, lai apkalpojošā persona man paskaidro visu par manu jautājumu.
3.1. Izskan frāze no apkalpojošā personāla, ka viņām nav naudas, lai nākot citu dienu, bet sakot to, viņa pat neskatījās uz mani, it kā es būtu tukša vieta un ko es te vispār esmu atnākusi;
3.2. Kad sāku protestēt, ka esmu nostāvējusi laukā un gaidījusi rindā un tagad ,man ko tādu saka, jo tā nav mana darīšana, ka nav naudas, par to vajadzēja parūpēties, tomēr bija paredzēts, ka cilvēki nāks ar dažādiem jautājumiem;
3.3. Vēl man atļāvās pārmest, kāpēc es pirku tik daudz braucienus, ja es zināju, ka mainīsies braucienu cenas. Ar kādām tiesībām kaut ko tādu var pārmest, ja es esmu strādājošs cilvēks un izmantoju sabiedrisko transportu bieži un es nevarēju paredzēt, ka nepaspēšu izbraukt visus braucienus;
3.4. Vēlāk pienāca cita sieviete no apkalpojošā personāla un teica, ka man neesot vērts ko mainīt, ka es neko nedabūšu atpakaļ, jo e-talons esot jau lietots. Šādos gadījumos viņi ieturot 70% no visas summas.
3.5. Kad jautāju - kur ir kaut kas tāds rakstīts un kad zvanīju uz Rīgas Satiksmi informatīvo tālruni, nekas tāds netika teikts. Sekoja apkalpojošā darbinieka atbilde: „palasiet, kas uz sienas rakstīts!” Kā es varu palasīt informāciju, kas ir izkārta Klientu apkalpošanas centrā uz sienas, ja tajā apsargs nelaiž iekšā?
Informācija katrā vietā ir citādāka un katrs saka ko citu. Kā lai mēs, parastie iedzīvotāji, orientējamies visā tajā un gūstam informāciju, ja mājas lapā nekas tāds nav minēts un vēršoties pie Klientu apkalpošanas centra pēc palīdzības mūs vienkārši „pasūta pāris mājas tālāk” ar savu izturēšanos!
Šāda apkalpošana ir nepieņemama! Esmu no mierīgajiem cilvēkiem un saprotu, ka daudz darba, bet tas nedod nekādas tiesības tik riebīgi izturēties, jo es arī esmu klients un man ir savi jautājumi. Ja visa informācija būtu pieejama internetā, tad jautājumi nerastos!
Pievienot komentāru