www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam

AtrisinātaRīgas Satiksme - RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam

Loģistika tuvu nullei. Standartā, brīvdienās reisi kopīgajās maršruta līnijās dažādās Rīgas pusēs kursē vienlaicīgi - nokavē transportu un gaidi pus stundu, un tad atkal trīs reisi pēc kārtas.
Klientu apkalpošana (FB lapā) pēc papildus maršruta ieteikšanas kas ir pieprasīts - tuvu nullei. Maznozīmīgs klientu komforts. Interesē peļņa, bet nesaprot, ka pieprasījumu rada komforts.
Truli mārketinga gājieni, kas sabiedrībai viegli uztverami - paaugstina vienreizējo braucienu maksu, samazina mēnešbiļešu, lai arī tie, kuri transportu izmanto reti, pirktu mēnešbiļetes, rezultātā bezbiļetnieku skaits tikai palielinās. Tiešām - par spīti negribās maksāt. Ieviestu 30 minūšu brauciena biļeti 50 centu vērtībā, cilvēki maksātu par pakalpojumu, kuri saņem. Nesaprot, ka tas nestu vairāk ienākumus arī firmai.
Neefektīvi izmanto savus līdzekļus, cilvēkresursus, kā arī odziņa uz visa - likt maksāt sodu par reģistrētu biļeti.
Apgalvo, lai reģistrē arī mēnešbiļeti, lai regulētu cilvēku plūsmu. Ja no rīta autobusā, kurš reti kursē, kad durvis atverās un cilvēki veļās ārā, interesanti, kur tad tiek veikta cilvēku plūsmas pārbaude, reģistrējot šo mēnešbiļeti.

16.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Ričards Lapiņš 01.03.2023

Mīļš paldies Rīgas satiksmei, neticēju brīnumam! Pēc lūguma, tagad ir iespējams iekāpt 49. autobusā virzienā uz Sarkandaugavu rīta reisā, kad jau otro rītu pēc kārtas kursē divi maršruta reisi pēc kārtas!

Paldies, tā turpināt!
Cieņā
Ričards

Komentāri (9)

G Gii 16.02.2023

Piekrītu, iesaku neizmantot Rīgas Satiksmi, cik vien tas iespējams! Alkatīgie kretīni.

R Ričards Lapiņš 01.03.2023

Bija grūti noticēt, bet konkrētā situācija tika atrisināta!

Good Intentions 16.02.2023

Iestājies pie viņiem darbā un parādi, kā vajag. Ieteikt jau var, bet tas jau nenozīmē, ka viņiem japakļaujās.

R Ričards Lapiņš 16.02.2023

Ar korupciju būtu smagi tikt galā. Domāju, tas arī ir galvenais iemesls, kpc nespēj atrisināt pat elementāra līmeņa sarežģījumus. Protams, par korupciju nevaru apgalvot, bet tas taču ir acīmredzams. Darbinieku un klientu attieksme pasaka visu priekšā :)

R Ričards Lapiņš 01.03.2023

Konkrētā situācija, par kuru rakstīju FB tika atrisināta!

Ņemot vērā, ka galvenais šī kantora ienākumu avots ir dotācijas, nevis ieņēmumi no biļešu tirdzniecības, tad viņi nemaz nav ieinteresēti kaut ko uzlabot.

R Ričards Lapiņš 01.03.2023

Konkrētā situācija tika atrisināta!

M Mixx 17.02.2023

braucu vienu reizi vienu pieturu 15.trolejbusa tur tā smirdēja kāds bija nemazgājies, apvemties var, tāda urīna smaka cērtoša, ka visu dienu bija slikta dūša, un ja par tādu smirdoņu man jāpērk biļete tur pa velti negribas braukt. fu

R Ričards Lapiņš 01.03.2023

Konkrētā situācija tika atrisināta! Varbūt notiks brīnums un atradīsies veids, kā tikt galā arī ar bezpajumtniekiem viņu iecienītajos reisos. Biju lasījis, ka tas būtu jāziņo transporta vadītājam (negribētos darīt, jo tas kavētu maršruta kustību) vai arī ir iespējams, nosaucot maršruta nr., sazvanīties ar pašvaldības policiju, kad pieturā bezpajumtnieks tiks izsēdināts. Par pašvaldības policiju neesmu pārliecināts, vai atbrauks, jo šķiet, ka viņiem ļoti trūkst darbinieki.

Neesmu pārliecināts, vai atceros pareizi, bet vismaz kādreiz Rīgas satiksme sadarbojās ar Koblenz apsardzes firmu. Ja būtu skaidri nosacījumi klientiem, Rīgas satiksme varētu popularizēt saukli - esam atsaucīgi un braucam svaigā gaisā (nosaukums būtu jāpadomā). Zvani un ziņo! Ierastos apsardzes firma un problēma tiktu atrisināta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes