Rīgas Satiksme - Šoferis un kontrolieri
Nesen, braucot 18. trolejbusā, Rīgas Satiksmes šoferis mani apšmauca par 10 centiem. Iedevu 5 eiro, bet atlikumu izdeva mazāk nekā vajadzētu. Labi, 10 centi nav liela nauda, bet ja katru reizi tā būtu, tad iznāktu diezgan normālu summu zaudēt mēneša garumā. Biļeti pārsvarā nepērku, jo parasti jau laicīgi pērku e-talonu. Bet tā kā steidzos uz Gaiļezeru, nebija laika prasīt naudu atpakaļ.
Kā arī otrs gadījums - ziemā (ne tas siltākais laiks) reāli aizmirsu maku, darbā. Braucu no Imantas. Aptur mani pirms Stockmann kontrole un, protams, skaisti izsēdina. Taisnojos, ka maka ar e-talonu nav, bet ir čeki somā no "Narvesen", ka tajā rītā pirku e-talonu. Teicu vēl lai pārbauda, ka nav man mans maks. Čekus skatīties negribēja, pateica nievājoši "Brīnos kā jūs vēl darbā turaties" un teica, lai kratos mājas. Nevis lai eju, bet lai "KRATOS!" Kopš tās ziemas vispār to sūda etalonu, ne biļeti pirkt negribu.
Un tas, ka kontrolieri nevar normāli sagaidīt sabiedrisko un tad iekāpt, bet kā bomži slēpjas aiz pieturas un kā mērkaķi salec iekšā. Vēl aiztiek cilvēku makus, kad tie tos nav iedevuši nopīkstināt. Principā, man šķiet ka nevienam nav tiesības ņemt no sveša cilvēka rokām bez piekrišanas tās personas naudasmaku (tie, kuriem slinkums iedot etalonu, bet dod visu maku, lai ātrāk).
Komentāri (2)
Ja pamani, tad ej un prasi. Tagad ir eiro un ir ļoti nepierasti, ka 5 centu monētas ir lielākas par 10 centu monētām. Pati strādāju un man ir gadījies, kad izdodu nepareizi naudiņu par kādu centu un tikai pēc tam to pamanu. Turklāt, autobusa šoferis, kurš ātrāk ātrāk izdod naudiņu, lai kursētu tālāk. Varbūt Tu to nesaproti, jo kā minēji - parasti braukā ar etalonu.
Runājot par to, ka aizmirsi maku darbā! Zini cik tādu ir, kuri saka, ka aizmirst maku un vēl nezin kur to biļeti? Ja Tu būtu viena no simts, kura tā saka, tad iespējams, ka noticētu, bet tā kā tā saka, katrs otrais, tad kāda vairs ticība!
Man nav ne jausmas kas tu esi, kur tu strādā, bet katrs dara savu darbu. Es neesmu PAR kontrolieriem, bet, ja viņi kāptu kā visi cilvēki pieturās, tad šitā krāpnieki tik tā vien vizinātos. A tā, vismaz tie nepaspēj izlekt laukā ieraugot kontrolierus. :)
Un ilmaar - atcerēsimies to, ka katrs darbs ir darbs. Un, ja Tu raksti sūdzību, tad pirmām kārtām padomā par to, vai rakstot sūdzību ir pieklājīgi apsaukt darbiniekus tādos vārdos. :)
Es īstenībā ļoti ceru, ka Rīgas Satiksme šo sūdzību neņems vērā, jo tā vien izskatās, ka speciāli rakstīts, lai tik sagādātu visiem pēc kārtas nepatikšanas. Tad šoferis, tad kontrolieri...katrs pelna savādāk naudiņu iztikai, tā ka skatīsimies paši uz sevis. )))