www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Slikts serviss un rupja attieksme

Rīgas Satiksme - Slikts serviss un rupja attieksme

4.janvārī 2025.gadā, plkst.17:25 sēdos 35 trolejbusa maršrutā nr.29200. Iekšā kāpu Ilūkstes ielas pieturā ceļā uz centru. Trolejbusa vadītāja, apaļīgas miesasbūves sieviete, ar pusi no trolejbusa pabrauca garām pieturai. Esmu bārenis, lai nopirktu biļeti man jāiet pie vadītājas. Kad ļoti pieklājīgi uzjautāju:"Man lūdzu vajadzēs biļetīti." Parādīju arī bāreņu apliecību. Šajā brīdī trolejbuss vēl stāvēja pieturā. Vadītāja atcirta:"Man arī vajag biļeti." Un uzsāka braukt. Es biju nesaprašanā, tāpēc jautāju:"Bet man vajag biļeti pirkt no jums, vai kaut kas ir mainījies?" Uz ko man atbildēja:"Es tagad vadu trolejbusu un braucu." Es pieklājīgi viņai atbildēju:"Bet tikko jūs bijāt pieturā un varējāt man izsist biļeti." Uz ko man atbildēja lai vācos prom no dzeltenā laukuma. Beigās vadītāja izsita biļeti un vairs neko neteica, bet rūgtums par vadītājas rupjo attieksmi palika.

04.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas Satiksme Pārstāvja atbilde 19 st atpakaļ

Labdien! Atbildes saņemšanai, lūdzu rakstiet uz [email protected].

T

Komentāri (2)

B braucejs554 05.01.2025

ne pa tēmu.

tu gadījumā negāji 84. vsk?

T the_unchuxx 17 st atpakaļ

Nē. Neesmu no Rīgas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes