Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Cik apbēdinoša sajūta radās apmeklējot pirmo un, droši varu teikt,pēdējo reizi,Rīgas Satiksmes klientu apkalpošanas centru Autoostā (Prāgas iela 1,Rīgā).Devāmies ar meitu uz šo iestādi iegādāties studentiem paredzēto e-talonu.Paņēmām elektronisko rindas kārtas numuriņu.Palasot izvēlni ar piedāvātajām pozīcijām lielu skaidrību neguvām,tādēļ izvēlējāmies saprotamāko ierašanās mērķim.Kad pienāca mūsu kārta,operatore Mārīte paziņoja ,ka ir paņemts nepareizs numuriņš,lai paņemot pareizo un stāvam rindā vēlreiz.Es nekur un nekad neesmu nevienā iestādē sastapusies ar šādu nekaunību un nekompetentu attieksmi pret klientu.Parasti paskaidro,lai nākamreiz izvēlas pareizo un apkalpo neliekot stāvēt rindā otrreiz. .Ļoti zemas kategorijas apkalpošanas līmenis.Es ieteiktu Rīgas Satiksmei saviem darbiniekiem sarīkot kursus,kuros apmāca lojalitāti pret klientiem.Nav jau vairs padomju laiki,kad pret klientu izturējās kā pagadās.Ar tik augstu maksu par braucienu,bagātā Rīgas Satiksme varēja noalgot laipnākus darbiniekus.
Komentāri (5)
Es jau kā izdzirdu/redzu nosaukumu Rīgas Satikse tā viss skaidrs. Sen vairs neizmantoju viņu pakalpojumus, bet ja nākas, tad noteikti vienīgi zaķītis :)
Nav jēga ar viņiem cilvēku valodā runāt, tur ir tikai viena kultūra un ne jau cilvēciskā, bet gan primāti.
Pirms rakstīt tik izcilu savas nekompetences cildinājumu un RS KAC darbinieces nopēlumu, varbūt bija vērts aizdomāties, vai viņa vispār bija spējīga jūs apkalpot? Acīmredzot, regulāri, sajaucat numuriņu ņemšanas kārtību, ja jau ir tāda pieredze, taču tāpēc jau ir norādīts kurš numuriņš ir jāņem, lai darbinieks, pie kura griežaties spētu atrisināt konkrēto problēmu. Ja PMLP dosieties pēc pases un izņemsiet numuriņu, kurš paredzēts vīzu noformēšanai, baidos, ka jums arī nāksies stāvēt rindā otrreiz.
Ak,šausmas,kāda rupjība no darbinieces puses,ka Jums kā KLIENTEI ar lielo burtu lika ņemt jaunu numuriņu un gaidīt atkal rindā! Nopērt viņu publiski,jo vienalga,ka viņa ir iespējams kompetenta citos jautājumos nevis tajos,kas Jums bija vajadzīgi,bet vienalga taču vajadzēja apkalpot!
Tie numuriņi tur ir tieši tāpēc, lai varētu Jūs ātri un operatīvi apkalpot. Varbūt vispirms jādodas vizītē pie acu ārsta un tad tik pēc numuriņiem?
vai tik to apkalpotāju nesauca Svetlana? Bija tur viena tāda kādreiz ka tupi un turies