Rīgas Satiksme - Slikts serviss

25 trolejbuss ierodas ne pirmo reizi uz dažām minūtēm. Kāpēc es izeju laikā un galu galā kavēju kur man vajag tieši vadītāja dēļ, kurš nolēma izbraukt agrāk. Kāpēc, tā kā jūs ieradāties agrāk, jūs nevarat gaidīt 2 minūtes un pēc tam doties, kāda ir problēma? Par ko es maksāju?

27.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas Satiksme Pārstāvja atbilde 27.01.2025

Labdien! Situācijas izvērtēšanai aicinām informāciju nosūtīt uz [email protected], norādot precīzus datus.

N

Komentāri (1)

ž žurcis 27.01.2025

Par ko tu maksā?
Tu jau nemaksā neko, ja nokavē, jo trolejbuss aizbraucis. Padomā loģiski.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes