Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Vakar apskatot 13 trolejbusa ierašanās laiku Grīziņkalna pieturā ir skaidri rakstīts ka tas ierādīsies 19: 07, bet pat pēc 6min nebija ieradies. Par cik nebija laika nācās izmantot citu pārvietošanās līdzekli uz kuru jātērē ievērojami vairāk naudas. Ko jūs protams neatmaksāsiet jo tā tak nav jūsu vaina ka jums tur bardaks. Sakārtojiet vienreiz savu bardaku.

30.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

G

Komentāri (4)

J Joji1337 30.03.2023

Tak nokarto satiksmi pilseta un pec tam jau vari runat. Tas nav taču ta ka vaditajs vnk kaut kur stav, un doma: Ajj, nebraukšu tagad uz to pieturu, pastavešu vel 20 minutes pie luksofora. Iesledz galvu, speciali uz vairakam pieturam ir rakstits, ka del satiksmes transports var kaveties

Good Intentions 30.03.2023

Vienu reizi kaut kas ne tā uzreiz bardaks un sūdzība. Nekas, ka visas iepriekšējās reizes viss bija kārtībā. Pat ja nebija, tad transportu var ietekmēt dažādu blakus faktori.

Sardele 23.04.2023

Denis, ja reiz valsts liktenis, kurā tu dzīvo, tevi absolūti neinteresē, varbūt ir vērts pārcelties citur un tur kādu pamācīt dzīvot?

G Gulbenietis 23.04.2023

Deniska - vafļors

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes