Rīgas Satiksme - Situācijas būtības nesaprašana
Rīgas satiksme -
Pazemošana
Gribu atsaukties uz šo zemāk rakstīto sūdzību par kontrolieri Sandru Mežoku!
Man bija līdzīga situācija, tikai vakarā pēc darba aizmirsu registrēt talonu, lai gan vareja redzet, ka braucienu netrūkst! Arī vienmër esmu maksājusi par braucienu, bet cilvēcība te nekāda. Mani aizstāvēja vairāki cilvēki, sveša sieviete mani atpazina, jo regulāri braucam kopā-teica, ka vienmēr registrēju talonu, teica, ka tajā pašā dienā kontrolieri łāvuši jaunietim aiziet iegādāties bileti (man pat nebija jāperk, jo uz kartes bija daudz braucienu), bet nekā. Bomžiem arī lauj izkāpt. Tādi nu tie latvieši pret latviešiem mēdz būt, cilvēcība un situācijas patiesās būtības uzkeršana te nekāda. Vēlreiz izsaku sūdzību Sandrai Mežokai par necilvēcību un novēlu nonākt līdzīgā situācijā, ka pazemojoši otrs cilvēks liks justies bez vainas vainīgai! Jo pēc būtības labs cilvēks šādi nerīkojas!
Atsauce uz šo tekstu-
Esmu vienmēr pircis e-talon us un neesmu braucis nesamaksājis, arī šoreiz biju pilnībā samaksājis par savu braucienu.
Iekāpa kontroliere SANDRA MEŽOKA. Pēc tam, kad iedevu viņai savu rīdzinieka karti pārbaudei, viņa paziņoja, ka man jāmaksā sods 3 euro. Iemesls: neesmu atkārtoti nopīkstinājis stundas e-talonu. Es to esmu darījis vienmēr, biju pārliecināts, ka arī šoreiz, bet acīmredzot tas netika reģistrēts (bet BIJU SAMAKSĀJIS PAR BRAUCIENU).
Rīdzinieka karti viņa neatdeva, bet 10 minūtes nepatīkamā balss tonī runāja ar mani kā ar kādu noziedznieku. Viņas attieksme bija vienkārši DRAUSMĪGA. Man kabatā bija tikai 2,48 eiro. Pasažieri juta man līdzi, bet viņa pavēlēja klusēt. Viena pasažiere iedeva man atlikušos centus, lai varētu sodu samaksāt. Bija pagājušas vairākas pieturas, pabraucu garām arī tai, kur man vajadzēja izkāpt (vienalga).
Soda summa mani pilnīgi nesatrauc. Es jutos ļoti pazemots no kontrolieres puses Sandras Mežokas puses, kā arī Rīgas Satiksmes. Vienmēr esmu samaksājis par braucienu, bet man vēl jāmaksā kādi sodi un esmu varbūt tagad kādā pārkāpēju reģistrā?
Visvairāk dusmīgs jūtos uz šo kontrolieri. Viņa lieliski sabojāja man atlikušo dienu. Sapratu, ka man tajā brīdī vajadzēja teikt ko pretī, bet to nedarīju, jo biju ļoti apjucis. Tie, kas runā pretī, tos beigās kontrolieri vienkārši palaiž, bet, ja esat godīgs un pieklājīgs, tad tas diez ko labi jums nebeigsies.
Es ceru, ka šai kontrolierei tas viss nāks atpakaļ. Esmu vienmēr bijis godīgs un likuma pusē, bet tagad tiešām NOVĒLU Rīgas Satiksmei un viņai saskarties ar daudz agresīviem pasažieriem, kas brauc bez biļetes un ierādīs viņai savu vietu.
Var jau teikt, ka cilvēkam tādu attieksmi pret citiem darba devējs prasījis, tāpēc pati nav vainīga, bet neviens arī neliek strādāt tādā uzņēmumā kā Rīgas Satiksme, kura reputācija ir visiem zināma
Izrādās, ka sodi ir nelikumīgi! Žēl, ka paspēju samaksāt...http://m.juristavards.lv/mikrofons/111-rigas-satiksmes-nelikumigie-ligumsodi/
Komentāri (9)
Un ko darīt Sandrai Mezokai,kad visi sāks sistemātiski “aizmirst” nopikstinat braukšanas talonu?
Es sistemātiski reģistrēju e-talonus. Viņa manā e-talona vēsturē uzreiz apskatījās, ka iepriekš esmu reģistrējusi braucienus. Es te nerakstītu, ja būtu oficiāla pārkāpēja. Ja kadreiz nonaksiet līdzīgā situācijā, sapratīsiet, kā es jutos! Būtu kaut vai brīdinājumu izrakstījuši. Pat ceļu policistiem tādi ir. Pie tam izrādās, ka sodi esot nelikumīgi- http://m.juristavards.lv/mikrofons/111-rigas-satiksmes-nelikumigie-ligumsodi/
Sūdzībai nav pamata, S.Možeiko pildīja savus darba pienākumus. Gadās būt neuzmanīgam, bet, pidodiet, pati vainīga...nav ko te kaukt...
S.Možeko ir labsirdīgā kontroliere, bet S.Mežoka ir tā cietsirdīgā,. Nejauc dažādus cilvēkus!
Man tikko atsūtīja linku, ka izrādās sodi ir nelikumīgi...tik kurš vēlas tiesāties ar Rīgas Satiksmi?
http://m.juristavards.lv/mikrofons/111-rigas-satiksmes-nelikumigie-ligumsodi/
Par kļūdām ir jāmaksā, spriežot pēc šī emocionālā raksta, nākotnē jūs bailēs no Sandras Mežokas vairs neaizmirsīsiet etalonu nopīkstināt.
Sūdzībai nav pamata! Kontrolieris pilda savus darba pienākumus un ja jūs būtu vienīgā tāda aizmārša, tad varbūt viņa arī iedziļinātos, bet ziniet cik dienā šādi aizmāršas ir? Tūkstoši! Un tagad šos tūkstošus pareiziniet ar 1,15 un redzēsiet cik izmaksā šādi aizmāršas!
Pakalpojumu sniedzējs nav labdarības organizācija un nevienam kontrolierim nav jāiedziļinās `jūsu problēmās! Mums visiem ir savas problēmas un kā jutīsieties jūs, kad dienā kādi 1000 cilvēki nāks jums virsū ar savām problēmām!
MĒS AIZMIRSTAM, KA IZŅEMOT TIESĪBAS IR ARĪ PIENĀKUMI!
Ja izmantojat sabiedrisko transportu, tad esiet tik laipni un apmaksājiet savu braucienu!
Veikalā taču jums neko nedos, ja pateiksiet pārdevējam, ka aizmirsāt savu maku mājās!
Te vairāk stāsts ir par attieksmi. Kontrole ir vajadziga, lai kontrolētu, bet jebkurā situācijā mēs esam cilvēki. Situācijas ir dažādas un kontrole te varēja parādīt profesijas labo pusi. Maksājumu vēsturē var redzēt reģistrētos braucienus, vai pasažieris regulāri tos reģistrē vai ignorē noteikumus.Ceļu policija arī kontrolē, bet tā izskata iespēju arī brīdināt, papētot autovadītāja”slimības vēsturi”, tādejādi iegūstot tikai papildus simpātijas, nevis nopēlumus...Šajā situācijā izvēles nebija, Rīgas satiksmes klients tika pielīdzināts “regulāram zaķim” vai nesmaržīgam bomzītim, vai agresīvam huligānam, kuriem, starp citu, tiek “atlaists sods”. Kā saka Rīgas satiksme- lai vairāk patīkamu braucienu!
No vienas puses autors pats vainīgs, sods ir jāmaksā lai arī piekrītu, ka kārtība ir pilnīgi aplama.
No otras puses - tas neļauj kontrolierim izturēties rupji un neiecietīgi.