Rīgas Satiksme - Rīgas Satiksme netaisnīgi piedzen sodu
Labdien! Gribētu padalīties ar savu negatīvo pieredzi ar "Rīgas satiksmi". 2016.gada pavasarī esmu nozaudējusi savu rīdzinieka karti, bet tā kā sabiedrisko transportu izmantoju ļoti reti, konstatēju to tikai pēc dažiem mēnešiem un maijā devos uz RS klientu centru atjaunot karti. Pateicu ka esmu to pazaudējusi, samaksāju par atjaunošanu, kā arī man pat ielādēja jaunajā kartē neizlietotus 15 braucienus, par ko biju patīkami pārsteigta.
Bet šī gada janvārī saņēmu no RS vēstuli par parādsaistībām 30 eiro apmērā par braukšanu bez biļetes 2016.gada martā (taisni tad, kad biju jau nozaudējusi savu rīdzinieka karti). Tad es devos uz RS rakstīt iesniegumu par soda anulēšanu, jo bez biļetes es neesmu braukusi un par braucieniem vienmēr godīgi maksāju.
Pēc mēneša saņēmu atbildi, ka es esmu braukusi ar viedkarti, kura uz uzrādīšanas brīdi nesaturēja derīgu autorizācijas kodu - bet kā tas varēja būt, ja tai rīdzinieka kartei vēl pat gads nebija pagājis? Kā arī RS raksta ka es pati esot uzrādījusi personu apliecinošu dokumentu, un kontrolieris ir pārliecinājies par personas identitāti un sastādījis protokolu (ar man nepiederošu parakstu). Nekādu dokumentu tā mistiska persona nevarēja uzrādīt, jo es tos zaudējusi neesmu. To faktu, ka karte bija nozaudēta, un kāds to ir izmantojis RS vispār ignorē. Uz jautājumu, kāpēc man par sodu netika pateikts, kad atjaunoju karti, un kā tad to karti vispār atjaunoja, ja tas sods netika apmaksāts, man atbildēja, ka viņiem par to nav jāinformē.
Sazinājos ar PTAC, kur man pateica, ka īstenībā, RS nevar prasīt apmaksāt to sodu, jo jau izsniedza man jaunu rīdzinieka karti.
Varbūt kāds var ieteikt, kā rīkoties šajā situācija? Vai tiešām man ir jāmaksā sods par pārkāpumu, ko nemaz neesmu izdarījusi?
Komentāri (1)
Tas ir līgums, nevis administatīvais. Ja gribi - nemaksā.