Rīgas Satiksme - Raustīts šoferis
Datums: 19.11.2019
Laiks: 8: 50
Vieta: Valdemāra Iela
3. Trolejbuss (Virzienā Uz Centru)
Trolejbusa Numurs: 17812
Nav nekāda dižā sūdzība, taču reizēm sanāk iekāpt trolejbusā, kuru vada ļoti raustīts šoferis. Rīta pusē, kad satiksme ir pastiprināti noslogota, šoferis bezjēgā gāzē, bremzē, gāzē, bremzē.. Iespējams, ka arī acis šoferim lūkojās vien uz pirmajiem pieciem metriem, jo, ieraugot priekšā auto - tiek spiests pa bremzēm tā, ka pedālis caur grīdu drīz izdursies. Grūti saprast, ar kādu nodomu tiek pielietots šāds braukšanas stils - iespiest pedāli līdz pēdējam un pēc pāris sekundēm jau spiest bremzi cauri grīdai, jo tuvojās pietura vai priekšā braucošs auto. Šādai "sūdzībai" nebūtu jēgas, ja nebūtu ar ko salīdzināt. Pārsvarā jau šoferi ir normāli, taču pa laikam trāpās šie nervozie tipi, kuriem kāja par smagu.
Komentāri (6)
Ārā 30 grādu karsts, bet autobusā nedarbojas kondicionieris.
Pēc lūguma autobusa vadītājam to ieslēgt, atbild, ka tāda nav.
08.06.19. 51.maršruta autobuss, 18:24 no centra.
Pasažieriem īstā izturības pārbaude.
Kāpēc tā?
Braucu 51 autobusā ar bērniem un tiešām garīgi slima darbiniece ar kliegšanu liek izkāpt no transporta, vai tas ir normāli ? Kurš tādus vispār pieņem strādāt Rigas satiksmē ?!
Ej tu tad strādāt par šoferi!
Pamatosi savu viedokli? Kāds tavai frāzei ir sakars ar šo?
Vai tā drīzāk ir agresīvā ātrumkārba, kura slēdzot lejā robus izlīdzinot apgriezienus rausta visu busu? Īpaši vecajiem tā ir. Lielākajai daļai tā ir. Rodas iespaids ka bremzē, bet tā nav. Tas tā pat kā vieglajā mašīnā sajūgu pārāk ātri atmest... Domāju tur būs problēma.
Pasaki man lūdzu kā TL ar elektromotoru var būt ātrumkārba..