Rīgas Satiksme - Nedraudzējos ar 53. autobusu
Negribu kādu vainot un meklēt vainīgos, bet gribētu pastāstīt jums par savām attiecībām ar 53. Autobusu. Par to, ka katru 5 braucienu viņš vai nu kavē 20 min, vai atbrauc ātrāk pa divām, es jau klusēju. Es gribu izstāstīt 3 situācijas, kuras ar mani ir notikušas pēdējo 2 nedēļu laikā:
1) parasti palaidu visus pasažierus pa priekšu un iekāpu pēdējais, jo visi baigi laužas pa priekšu un grūstīšanās iesaistīties negribās. Kārtējo reizi tā izdarot, autobuss vienkārši aiztaisīja durvis mana deguna priekšā, kad biju vēl ārā. Gribēja jau braukt, bet paldies vismaz ka noreaģēja uz Pogas spiešanu un atļāva man iekāpt
2) autobuss bija tik pilns, ka man un vēl dažiem cilvēkiem vienkārši nepietika vietas. Es saprotu, ka tā jau ir mana problēma, bet 53. Maršrutā pēc 18: 00 jums tik intensīvā laikā darba dienās ir tikai 4 reisi. Vai tad nevar sataisīt par 2-3 reisiem vairāk, zinot, kādi ir sastrēgumi kalnciema ielā un cik pilni autobusi braukā šajā laikā?
3) šodien, 25.05. Autobusam bija jābūt 12: 02, kad biju pieturas tuvumā, 12: 00 viņš jau brauca prom. Bet tas vēl nekas, salīdzinot ar to, ka nākamais, kam bija jābūt 12: 22, piebrauca 12: 40. Faktiski, jau nākamā autobusa laiks.
Es vēlreiz saku, es nevainoju vadītājus. Viņiem ir grūts darbs. Tāpat es nekad nepaļaujos uz sabiedrisko laikā, kad man kaut kāda svarīga darīšana. Bet vai tad maršrutam, kuram ir jābrauc pie Imantas dzelzceļā pārbrauktuves un Kalnciema ielas sastrēgumos, daudzu gadu laikā nevar vismaz sataisīt vairākus reisus? Zolitūdē dzīvo 15-20k cilvēku un populārākam transportam ir tikai 3-4 reisi stundā. Zinu, ka ir vēl vilcieni, bet ar tiem netiksi tik vienkārši uz Ķīpsalu, piemēram. Tas būs atklāts jautājums vienmēr. Mums, cik es zinu, transporta sistēma nemainījās kopš padomju laikiem. Žēl…
gadījumi, kurus es aprakstīju, nav manas kaut kādas dusmas vai apvainojums. Tīri dalos ar situācijām, lai jūs redzētu, ka neesat vienīgie cietušie no Rs. Bet būtu jums jāpiedomā pie ļoti daudziem jautājumiem, ja, protams, gribat sniegt kvalitatīvo servisu, par kuru jāmaksā 30 eiro mēnesī.
Komentāri (2)
Atšķirībā no manis, jūs vismaz esat gudrs: "Tāpat es nekad nepaļaujos uz sabiedrisko laikā, kad man kaut kāda svarīga darīšana."
Es gan esmu muļķis. Pieradu, ka 1. Tramvajs brauc bieži un uzskatīju to par "konsistenci". Ja transportam ir viens reiss ~30 minūtēm un viens izkrīt tad to uzreiz var X10 reizes labāk pamanīt.
Es varu tikai pievienoties sudzibai tas pats ir ar 43 kuram plusa prieksejas durvis kuru del jau sakas kavesana dazu vaditaju individu del vins regulari no ritiem kave ja 10 min tas vel ta bet 20 un vairk tas jau ir zem jebkuras kritikas ir remonts tad lai nodrosi vairakus reisus un galabunkta nikstosie autobusi var mainit reisus lai tie izbrauktu laika no galapunkt abrenes iela ja kave vairak par 5 minutem nolikums ir+-3 minutes betnu rs galvenais nav pasaziers bet ka apgrutinat brauksanu un taisit lielakus kavejumas ka tas ir remontu del ka var kavet ja 13 janv ir speciala josla pardaugovas virziena un sab tran var braukt pa tranvaja sliedem ka trolebusi