www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Mobilly reģistrētu biļeti uzskata par nederīgu

Rīgas Satiksme - Mobilly reģistrētu biļeti uzskata par nederīgu

Šī gada (2024) 7.augustā rītā, Smiļģa ielas pieturā, plskt.8:21:45, iekāpu 21. maršruta autobusā, kas brauc uz man nepieciešamo Teiku, un noskanēju savu Mobilly biļeti. Pēc pusminūtes, t.i. 8:22, pusceļā uz nākamo pieturu autobusu aptur kontrole un paziņo, ka mana biļete ir nederīga, un izsēdina mani ārā. Protams, iepriekš, visam autobusam dzirdot mani nosaukājot par bezbiļetnieci. Beigās, paldies policijas darbiniekam, noskaidrojas, ka biļete tomēr derīga. Paldies, Rīgas Satiksme, par sabojātu rītu un pazemojumu,kavētu darba laiku, kas jāatstrādā. Tas tiesa, ka par sabiedrības labklājību liecina turīgu cilvēku īpatsvars sabiedriskajā transportā. Arī mani jūs no tā izdzināt. "Malači"!

07.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas Satiksme Pārstāvja atbilde 07.08.2024

Labdien! Situācijas izskatīšanai un atbildes saņemšanai aicinām rakstīt uz e-pastu [email protected], norādot mobilās lietotnes lietotāja identifikācijas numuru.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes