Rīgas Satiksme - Mobilly reģistrētu biļeti uzskata par nederīgu
Šī gada (2024) 7.augustā rītā, Smiļģa ielas pieturā, plskt.8:21:45, iekāpu 21. maršruta autobusā, kas brauc uz man nepieciešamo Teiku, un noskanēju savu Mobilly biļeti. Pēc pusminūtes, t.i. 8:22, pusceļā uz nākamo pieturu autobusu aptur kontrole un paziņo, ka mana biļete ir nederīga, un izsēdina mani ārā. Protams, iepriekš, visam autobusam dzirdot mani nosaukājot par bezbiļetnieci. Beigās, paldies policijas darbiniekam, noskaidrojas, ka biļete tomēr derīga. Paldies, Rīgas Satiksme, par sabojātu rītu un pazemojumu,kavētu darba laiku, kas jāatstrādā. Tas tiesa, ka par sabiedrības labklājību liecina turīgu cilvēku īpatsvars sabiedriskajā transportā. Arī mani jūs no tā izdzināt. "Malači"!
Labdien! Situācijas izskatīšanai un atbildes saņemšanai aicinām rakstīt uz e-pastu [email protected], norādot mobilās lietotnes lietotāja identifikācijas numuru.
Pievienot komentāru