www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Kontrolieru attieksme jeb vadītāja kļūme?

Rīgas Satiksme - Kontrolieru attieksme jeb vadītāja kļūme?

Vēlos paust savu visdziļāko sašutumu.
11.03. martā, kā ierasts plkst. 17:30 kopā ar bērnu devos mājās ar 6. tramvaju.
Mēs dzīvojam pie VEF tilta, bet skola atrodas pie Vanša tilta Vecrīgas pusē. Ta kā bērns ir pirmklasnieks un soma viņam ir diezgan smaga, kā arī tajā dienā mums bija vēl citi smagi saiņi, un pie tehnikuma parasti kāpj iekšā ļoti daudz cilvēku, izlēmām kāpt iekšā pieturā pie Nacionālā teātra un braukt riņķī līdz Ausekļa ielai, lai būtu iespēja apsēsties. Iekāpām tramvajā, noliku mantas, apsēdināju bērnu un pati sameklēju somā maku (šis process aizņēma aptuveni 5 sekundes), grasos pielikt Rīdzinieka karti pie karšu aparāta, bet nekā- aparāts nobloķēts, lampiņa sarkana, tramvajs apstājas un iekāpj kontrole. Es kontrolierim (Gatis Sorokins- tā viņu sauc) uzreiz pasaku, ka nevaru pielikt, kartiņu, aparāts nobloķējies. Viņš man tūliņ noņem kartiņu un saka, ka jāmaksā 5 euro. Jautāju par ko, saņēmu atbildi, ka par braukšanu bez biļetes! Bet man taču IR biļete, kurā ir vairāk par 10 braucieniem (uz to brīdi). Nekas neinteresē, man esot bijušas 3 sekundes, lai pieliktu kartiņu (pamēģinātu viņš pa trim sekundēm iekāpt un vēl maku no somas izņemt- gribu redzēt!!!) 5 euro un viss. Liek kāpt laukā. Mēs tagad ar visu bērnu un paunām kāpjam laukā nobraukuši kādus 50 m (maksimums). Atkal 5 euro. Pienāk klāt vēl divi kontrolieri. Saku, lai raksta soda kvīti, ka man nav skaidras naudas. Nē, kvīti nerakstīs, man neesot līdzi pase (bet uz Rīdzinieka kartes taču ir mani dati!!!), 5 euro. Otra kontroliere sarosās. Saka, lai atdot man kartiņu un miers. Nē, Gatis Sorokins kartiņu neatdos. Tagad jau iesaistās policija. Prasa kas un kā. Skaidroju, ka tikko iekāpām, aparāts nobloķēts... Policists paprasīja Gatim Sorokinam atdot kartiņu, nācās atdod. Policistam par to paldies.

Tas mums viss aizņēma ap 25 minūtēm! Situācija vienkārši pretīga! Jā, un pats interesantākais bija Rīgas Satiksmes komentārs, kad viņi saņēma no manis diezgan nejauku zvanu: "Laikam vadītajs mazliet ātrāk nobloķēja aparātu." Normāli, ne? Bērns nobijies, līdz asarām, a šiem vadītāja kļūme un pat neatvainojās par situāciju kopumā! Vēlējos rakstīt oficiālo sūdzību kontroles daļai vai kā citādi šo struktūru sauc, bet viņi pat nesniedz informāciju kā pareizi šī daļa saucas un kam man šo sūdzību adresēt! Lūk, monopolistu attieksme! It kā būtu izvēle, kuru kompāniju izmantot...

M

Komentāri (5)

M Maanzu 13.03.2014

Jā, un vēl aizvien neesmu saņēmusi atbildi uz sūtīto e-pastu! Norādīts Rīgas Satiksmes mājās lapā.

O Oskarovich 14.03.2014

Lai nerastos šādas situācijas - laicīgi sagatavojam etalonu, iekāpjot transportā nopīkstinam un meklējam vietu. Savukārt kamēr sameklē vietu, mantas noliek - tās nav 2 sekundes un tad rodas situācijas, kā augstāk minēts.

M Maanzu 20.03.2014

Oskarovich, Jūs esat tik gudrs, ka pilnīgi škiet, ka Jūs pats esat "superīgais" kontrolieris, kurš šādā veidā plēš naudu no godīgiem pasažieriem! 2 sekundes? Man būtu jāstāv ar maku rokās jau uz ielas? Tad, lūdzu, norādiet šo sabiedriskā transporta lietošanas noteikumos, ka pasažierim ir 2 sekundes, lai reģistrētos braucienam, pretējā gadījumā- noņemts talons vai 5 euro! Kaunu galīgi pazaudējuši! Būtu labāk ķēruši bomžus, kuri kāpj transportā, un īstos bezbiļetniekus!

O Oskarovich 23.03.2014

Maanzu, paldies par komplimentu :) Izskatās, ka manu ieteikumu Jūs pieņēmāt ļoti tuvu pie sirds...

Protams, visu nokontrolēt nav iespējams. Pašā RS arī ir каша. Arī man ir bijusi negatīva pieredze - vēlā vakarā braucu, biju viens transportā un iekāpa kontrole - paņēma aiz dziesmas, ķipa neesmu reģistrējis etalonu, kaut bija man zaļais signāls, gan pīkstiens par reģistrēto biļeti. Arī nācās pakašķēties, viņi jau sāka rakstīt protokolu (drošvien sagādā baudu to darīt). Galu galā tā bija RS transporta vaina - nepareizi reģistrēts bija datums ierīcei, kurai mēs klāt liekam etalonu, līdz ar to manas biļetes reģistrācijas datums un laiks nesakrita ar kontrolieru pārbaudes ierīci. Pat neatvainojās, nākamā pieturā izkāpa ārā, arī biju diezgan uzvilkts. Tad vēl domāju - uzrakstīt RS par šo vai nē. Pati kontroles darbiniece atteicās saukt savu vārdu, uzvārdu. Ķipa "mēs taču tev neko neizdarījiem, tad sēdi mierīgs".

Situācijas ir daždažādas. Ja tiks rakstīts noteikums par katru līdzigu situāciju - beigu beigās vispār elpot vairs nedrīkstēs :) Bet man kā jebkuram iedzīvotājam ir savs viedoklis - kā no tādām situācijām izvairītos, lai tas vairs neatkārtotots. To, vai citi tam piekrīt - viņu izvēle. Ar maku jau arī neviens neliek stāvēt uz ielas - man, piemēram, jakā ir atvēlēta vieta etalonam. Ērti, ātri un bez liekām problēmām.

Lai nu kā - novēlu Jums vairs nepiedzīvot ko tādu.

M Maanzu 26.03.2014

Paldies, arī Jums novēlu neko tādu vairs nepiedzīvot!
Un jā, piebildīšu vēl to, ka Rīgas Satiksmei oficiālas sūdzības sūtīt nav jēgas ne pa pastu, ne elektoriniski. Uz tām viņi neatbild.
Bet jebkurā gadījumā, tas ir labs stimuls nokārtot tiesības un iegādāties automašīnu. :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes