Rīgas Satiksme - Informācijas tālrunis 80001919 nedarbojas/neeksistē
Mēģinu sazvanīt tik daudz izreklamēto bezmaksas informācijas tālruni 80001919, ar kuru vienkārši nesavieno, ne Tele2, ne Lattelecom. No citiem operatoriem neesmu mēģinājusi. Zvans vienkārši tiek atslēgts. Zvanot uz telefona numuru norādītu Rīgas satismes mājas lapā 67065400, meitene mani cītīgi mēģināja savienot ar šo neeksistējošo numuru, neklausoties manī, kad es teicu, ka šodien jau 23 reizes esmu mēģinājusi viņus sazvanīt, un tālrunis nedarbojas un norādot, ka vajagot ilgāk pagaidīt. Kaut gan es gaidīju līdz savienojumu atslēdza...
Komentāri (13)
Piekrītu! MAn ir tas pars. Zvanu no Lattelecom.
a ko tev vajadzēja no tās Rīgas satiksmes?
pie tam Rigas satiksmei tie kontrolieri trolejbusos kaapj starp pieturvietaam un kontrolee sausmiigi
Es arī traki zvanījos...pēc 10minūtēm savienoja. :) laikam paveicās
Gribēju zināt kur palicis mans e-talons un vai gadījumā viņi vispār to manu iesniegumu ir saņēmuši... :) 1188 meitene ieteica labāk iet pašai uz klientu apkalpošanas centru, jo sazvanīt viņus ir pagrūti... interesanti vai daudzi jau no studentiem ir saņēmuši to kartīti??? :) teica ka itkā ap 15 aprīli vajadzēja būt... :)
o.. tikko sadusmojos un uzrakstīju te, tā arī sazvanīju... :) njā... 25 reizes vajadzēja... :)
Taču E-talonus vēl sūta pa pastu. Jāgaida ir vēl tie E-taloni
es gan pēc kāda 5 piegājiena sazvanīju :D
Nu nez. Laikam pārslogota līnija. Tur jau Satiksme nau vainiga!
sazvanīju ar 2. vai 3. viss bija ok, studentu e-kartiņas vēl šo nedēļu būs jāgaida un pa to tālruni nevar uzzināt vai viņas gatavas vai pieņemtas, vienkārši vēl šī nedēļa jāgaida, kad šie zvanīs...
es sazvaniiju no pirmaa piegaajiena...bet 7 vakaraa.
ir 28 datums bet no E-taloniem nav pat smakas, neviens neko nezi- skolaa saka, ka suutiis pa pastu- bezmaksas telefona 80001919 operatoriite saka, ka izdos skolaa, jo vinji nespeej visiem izsuutiit.
Kam ticeet un ko skolniekam vajadzeetu dariit no 1. maija ja uz skolu jaabrauc ar diviem transportiem???
Pilnīgs "vāks"tas e-talons man kā medicīnas studentam jābraukā pa visu Rīgu apmeram 4- 6 maršuti dienā būs jātērē nauda lai gan šim "brīnumam"laicīgi pieteicos...zvanot pa to numuru visu laiku aizņemts vai arī vnk neviens neceļ...pilnīgi sajūta ka ignorē...nu vnk nav ko teikt...vai tik kaut kur neizskanēja doma ka jābraukā cilvēkiem ar sabiedrisko transportu krīzes laikā...lai gan maršutus samazinās...
Kur Rīgas Satiksmes mājas lapā ir etalona cenas?!
Šodien zvanīju 2 stundu laikā - Informātīvais bezmaksa tālrunis 80001919 NEDARBOJAS!!!