ko tauta doma par akciju divi zaki ar vienu savienu? lietas butiba perkam e talonu vienam braucienam, braucam kad kapjam ara atdodam zakim kas kapj ieksa. kadel nepapalidzet?
Ir arī cits veids. Esmu pārgājis uz velosipēdu (protams, tikai tad, kad atļauj laikapstākļi). Tas ir kā protests pret augstajā m RS biļešu cenām. 8 km uz darbu no rīta un 8 km vakarā. Ir vismaz divi ieguvumi:
a) naudas ekonomija (1 transports - uz darbu + 1 transports - no darba = Ls. 1 ekonomija vienā darba dienā. Nedēļā tie ir Ls. 5. Četru mēnešu laikā mans velosipēds būs atmaksājies.),
b) fiziska slodze, labāka pašsajūta, mazāks ķermeņa svars, utml. (arī - ekonomija naudas ziņā, jo nav nepieciešamības apmeklēt trenažieru zāles, mocīties ar diētām, utt.).
Laika ziņā, salīdzinot ar braukšanu uz darbu ar auto, zaudēju nieka 10 minūtes. Ar auto (ceļš līdz stāvvietai + dzinēja sildīšana + brauciens līdz darbavietai) - 30 min. Ar velosipēdu - 40 min.
Es tādiem kapeikpisējiem kā tev par vienu braucienu Rīgas sabiedriskajā transportā liktu maksāt ne mazāk kā 10 latus, tad tu, nolādētais kropli saprastu atšķirību starp laukiem un pilsētu!
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (23)
forsa ideja piebiedrosos.
kapec ne braucu dazas pieturas. labrat atdotu ja kads nemtu. jaunatne piedavajums jums.
uz mani varat palauties. ideja patik.
cali ta varetu izlidzet meitenem.
man liekas ka nekas nesanaks. esa parak bremzeti. zinu pilsetu kur tas strada.
ta es varetu paradit savu atieksmi. varat rekinaties ar mani.
labrat samazinatu savus izdevumus.
lai notiek.
buca idejas atoram.
balsoju par.
Ir arī cits veids. Esmu pārgājis uz velosipēdu (protams, tikai tad, kad atļauj laikapstākļi). Tas ir kā protests pret augstajā m RS biļešu cenām. 8 km uz darbu no rīta un 8 km vakarā. Ir vismaz divi ieguvumi:
a) naudas ekonomija (1 transports - uz darbu + 1 transports - no darba = Ls. 1 ekonomija vienā darba dienā. Nedēļā tie ir Ls. 5. Četru mēnešu laikā mans velosipēds būs atmaksājies.),
b) fiziska slodze, labāka pašsajūta, mazāks ķermeņa svars, utml. (arī - ekonomija naudas ziņā, jo nav nepieciešamības apmeklēt trenažieru zāles, mocīties ar diētām, utt.).
Laika ziņā, salīdzinot ar braukšanu uz darbu ar auto, zaudēju nieka 10 minūtes. Ar auto (ceļš līdz stāvvietai + dzinēja sildīšana + brauciens līdz darbavietai) - 30 min. Ar velosipēdu - 40 min.
Laukos, lai aizbrauktu 8 km uz darbu ir jāmaksā 70-80 santīmi, un tik pat atpakaļ. Kādai vajadzētu būt darba algai, lai atmaksātos strādāt?
es ar par biļetes iegādi vienam braucienam un atdošanu citam cilvēkam ...vajag šo ziņu palist twiter mājas lapā!!!
> To Aivars Dergačs.
Nesaprotu, kāpēc Tu man jautā, kādai ir jābūt Tavai darba algai? Un šeit runa ir par RĪGAS satiksmi.
sodien izkapjot no 15 atobusa keramika atdevu talonu . cilveks parsteigts pssam forsa sajuta. turpinasu.
ta mes paraditu savu atieksmi un domas par naudu ko izkernaja e talona ieviesanai un kura iegula dazu personu kabatas. piedalos.
Es tādiem kapeikpisējiem kā tev par vienu braucienu Rīgas sabiedriskajā transportā liktu maksāt ne mazāk kā 10 latus, tad tu, nolādētais kropli saprastu atšķirību starp laukiem un pilsētu!
> To Aivars Dergačs
Ej ieskrieties. Tiec galā ar saviem kompleksiem, tad ar Tevi būs vērts sarunāties.
Kaadi gadi atpakalj shii sisteema straadaaja.
Es ar pilsētas pederastiem sarunājos izdauzot tie purnus!