Rīgas Satiksme - 40 maršuta autobusa vadītājs
Labdien,
Šodien gaidīju 40 autobusu Ozolciema pieturā, pl. 21:24, (kas iziet 21:23 no Ziepniekkalna galapunkta) autobuss brauca kā pēc saraksta, tikai pieturā viņam nebija ieplānots apstāties, laiks bija slapjš, es biju nosalis un negribēju gaidīt nākamo autobussu, esmu sportisks tāpēc vien skŗēju uz nākamo pieturu cerībā noķert autobussu, tikai durvis aizcirtās vienu sekundi pirms es būtu paspējis iekāpt.
Es neticu kad autovadītājs bija noguris, es arī neņemos spriest par to kapēc tas tā notika, bet to, ka es skrienu nevarēja nepamanīt, jo es skrēju pa ceļu un cilvēki kāpa iekšā transportā, nevar aiztaisīt durvis nepaskatoties kas tur notiek.
Es dzīvē esmu mierīgs cilvēks un mani ir grūti izvest no sevis, bet ko tādu es dzīvē neesmu piedzīvojis. Vadītājs mani inscinēja - kā rezultāts divi pamatīgi sitieni ar kāju pa autobussu, nabaga pasažieri nekā personīga, teikšu tikai vienu, labi kad es nepamanīju tos akmeņus kas stāvēja pieturas priekšā kur remontēja ceļu, kas to zin kas varētu notikt, bija doma iekāpt mikroautobussā un panākt autobussu, lai izrunātos ar vadītāju, bet mikriņš diemžēl tā arī nenāca, tapēc arī es esmu te, lai padalītos ar savu problēmu, ceru, ka viņa netiks nepamanīta, kas to zin varbūt manā vietā būtu kāds cits cilvēks kam rokās būtu nevis , bet kas nopietnāks.
Mūsdienās ir tik grūti atrast darbu un es nevaru saprast ar ko cilvēki vadās darot tādas lietas, cik morāli zemam cilvēkam jābūt, lai darītu ko tik amorālu, tad vispār ir jautājums kas pras cilvēkiem strādā Rīga Satiksmē ?
Komentāri (11)
Nu es saskrāros ar situāciju, aptuveni pirms pusgada Alfas pieturā virzienā prom no centra, autobuss iebraucot pieturā ar spoguli aizskāra vienu meiteni, viņa nokrita, protams, ka viss bij kārtībā, autobusa vadītajs izskāpa, domāju, oo, super, cilvēks atvainosies, apvaicāsies vai viss kārtībā. Tā vietā cietušās personas virzienā tika veltīti trīstāvīgi vārdi, pēc kā autobusa vadītājs nozuda autobusā un aizbrauca.
Un tuvāk stāvošajiem protams vispār tas neinteresēja.
Pirmkārt, miermīlīgs un sportisks cilvēks nemestos spārdīt autobusu (un vēl priecāties, vai nožēlot, ka akmeņu kaudzi nav pamanījis). Tā jau ir tīša svešas mantas bojāšana.
Otrkārt, bija tumšs (21.24), laiks draņķīģs...No kurienes nemaldīga pārliecība, ka šoferis Jūs pamanīja? Turklāt šis, citēju: Es neticu kad autovadītājs bija noguris. Kāds pamatojums šim apgalvojumam?
Neaizstāvu Rīgas Satiksmi, ir nācies daudz norīt un pieklusēt...Tāpat kā daudziem. Bet nekad tik ļoti, lai ceptos par deguna priekšā aiztaisītām durvīm tā, ka spārdītu autobusu un cerētu noķert mikriņu, lai taisītu "razborkas" ar vadītāju.
Cilvēk, Jūsu problēma ir dziļāka, nekā RS...
Nesapratu frāzi - tikai pieturā viņam nebija ieplānots apstāties - ja tā ir pietura, tad taču ir jāapstājas. Un tas ir vienalga - vai šoferis ir noguris, vai nav viņm ir jāpamana tie, kas stāv pieturā. Un varbūt, ja mēs tik daudz nenorītu un ceptos, kā RS mūs pazemo, tad mazāk būtu šādas situācijas. Viena lieta, ja uz ielas paliek jauns cilvēks( kuru arī kāds gaida mājās un kuram arī ir iepānots kaut ko darīt), bet tik pat uz ielas var palikt vecs cilvēks, vai mazs bērns.
"Tajā pieturā nebija ieplānots"- tas nozīmē, ka ir pieturas, kur, iespējams, kaut kādos maršruta laikos autobuss VAR neapstāties. Pasažieris NESTĀVĒJA pieturā, (jo negribēja gaidīt nākamo autobusu, bet skrēja autobusam nopakaļ, (droši vien pa īsāku maršrutu), un tika tajā pieturā, kur autobusam noteikti jāapstājas, bet laikus nepaspēja. Vismaz tā es no teksta sapratu.
Autors neminēja, ka būtu iemesls īpašai steigai. Tikai, citēju:"laiks bija slapjš, es biju nosalis un negribēju gaidīt nākamo autobussu, " .Bet nākamais būtu pēc 10 min. (www.rigassatiksme.lv) .Un gan vecais cilvēks, gan jaunais bērns apsēstos uz soliņa un sagaidītu nākamo autobusu, bet ja spārdītu aizejošo, vai lūkotos uz akmeņu čupu, tad jau būtu darīšana ar citām instancēm.
Diezin, vai RS mūs apzināti pazemo. Pastāv arī cilvēciskais faktors.
Nesaprotu kāpēc pie mums nav tā kā visās civilizētās valstīs - ir cilvēki pieturā vai nav, bet autobusam tur ir jāapstājas, jāatver durvis un tikai tad jābrauc tālāk. Autobusu spārdīšanu neatbalstu, bet pamats šai sūdzībai ir.
Dziovoju Jugla un parsvara izmantoju 6.tramvaju, regulari ir situacijas, kad cilveki(ari veci)skrien uz tramvaju, kurs stav galapunkta un vinjiem deguna prieksa aizcert durvis!Pabrauc burtiski 1, 5m un apstajas pie luksafora!Un tas vienmer ir vaditajas- sievietes... KONKRETAS STERVAS! Ir redzams, ka vinam besi tas darbs, bet Dieva del, ljaujat stradat laipnakiem cilvekiem, ejiet uz centraltirgu zekbikses tirgot ar tadu attieksmi! Saja gadijuma atbalstu spardisanu!
Kas tie vispār par citātiem? Pārmetumiem u.t.t. Jūs ko, aizsargājat vadītāju, piekasoties pie mana teksta, var redzēt, ka jums tas nav pirmo reiz, jā un pamatojuma man tam nav, un jāpierāda arī man jums nekas nav, ir lieta un tur neko nepadarīsi, lai arī ko es neteiktu.
Sāksim ar to, ka pieturas ir apgaismotas, es stāvēju zem paša jumtiņa kur ir caurspīdīgi logi, izbraucot autobusam no pagrieziena es pakāpos uz priekšu, kā redzat nesēdēju. Vienkārsi vadītājs neapstājās pieturā kur atradās viens cilvēks. Oturkārt es skrēju ne pa īsāko ceļu, bet gandrīz pa to pašu ceļu kur brauca autobuss un lieta nav pavisam tur, ka vadītājs vienkārši aizcirta durvis man priekšā, kas ikdienā beiži vien gadās, bet tas, ka vadītājs speciāli aizcirta man durvis, redzēdams, ka es skrienu, manas domas ir tādas, ka viņš vienkārši bija nobijies.
Citēju: "Pirmkārt, miermīlīgs un sportisks cilvēks nemestos spārdīt autobusu". Kā jau es teicu, man nav nekas jāpierāda, cik es esmu miermīlīgs, varat uzskatīt mani par huligānu :)
Es uzskatu, ka katram cilvēkam ir sava vājā vieta, nav svarīgi ko un kā darot, bet jebkuru cilvēku var izvest no sevis, lūk arī jums piemērs ar mani, kā mani var izvest no sevis, ka es nekontrolēju ko daru.
Varu teikt tikai vienu, ka katrs cilvēks kārto savas problēmas kā māk labāk, viens ar vārdiem, otrs ar varu, trešais ar kulakiem, kas nu kuram ir dots, ja nebūtu tā visa tad pasaulē vienkārši nebūtu balanca.
Viss kas man bija vajadzīgs no vadītāja, ir paskatīties uz to cilvēku, acīs, lai saprastu kādām ir jābūt cilvēkam, lai darīto ko tādu. Varbūt viņš nobaidītos no manis, man ar to pietiktu, ja tas tā notiktu, tad domāju, ka nākošreiz viņš trīsreiz padomās pirms kaut ko tādu izdarīs.
Es netaisos varis neko rakstīt, ja atkal jums sagribēsies citēt manas frāzes un meklēt tanīs caurumus, atrodiet labāku nodarbi.
Es jau caurumus nemeklēju, un nepiesienos. Tagad detaļās stāsts un pat emocijas ir saprotamas. Nākamreiz iegaumējiet autobusa valsts, bet vēl labāk, garāžas nr., maršrutu, atiešanas laiku, rakstiet oficiālu sūdzību uz RS, un vainīgais vadītājs tiks sodīts...Nevajadzēs ķert rokā un acīs lūkoties.
1. RS strada Ļoti Daudz Pensionaru Šoferu un tas ir tikai saprotams viņu vecuma kad uz maiņas beigam ir noguruši-vajadzetu lai pension.. saņem cienīgu pensiju adbilstoši darba stažam un ietu pelnīta atpūta navis vēl piepelnītu vienu algu tadejadi tiek aiznemtas darba vietas un jaunie cilveki ar tadu algu un atbildibas atiecibu nevar uzturet savas ģimenes un dodas uz arzemem..., bet ko tas pats pensionars daris kad nebus fiziski speīigs stradat, bet jaunatne pa to laiku visa buss prom un nebus kas pelna priekš viņa.
2.tas aicinajums iet sūdzeties jau no tantuku puses tiek ĻAUNPRATIGI IZMANTOTS UN IR reali gadijumi kad tantuks jau autobusam brucot prom no pieturas gandrīz palien zem autobusa kaut gan pati nepaspeja laicigi atnakt uz aotobusu-priekšam ir saraksts un pulkstens uz rokas, lai atnaktu laicīgi.Vajag arī iejusties vaditaja āda viņš ari ir tikai cilveks un ne katra situacija var ieraudzit visas tantinas.un zinot kad šoferi sodis, lai viņam ieriebtu raksta tik sudzibas vienu pēc otras un RS tik iedod iemeslu novilkt no algas viņi pat neperbauda tās pamatotibu un šoferim no algas 40 LS pa nepako novelk nost tad kadu atieksmi jus gribat -ko sesi to plausi...Pasažiriem ir jaņem vera ka vadītajs vienlaicigi dara 3 darbus uzmana situaciju uz ceļa kur ''nahala'''biežņi piegriež prikša un tad strauji bremze, lai pats neieskrietu kadam aizmugurē un vaditajam ir janoreģe, lai ari neieskrietu kadam un vienlaicigi jaraugas, lai pasažieri veinlaicigi visi nesašļūku uz priekšu otrs javada pats autobos un jauzmana ta gabariti, ka arī vēl ari pasa;zieri ar savam vajadzibam, kur iekapt-izkspt.TĀPEC PAŠI NEESIET CŪKAS UN CITI ARI TĀDI NEKĻUS !!!
nu bet ja tu esi tads sportisks un vienu pieturu noskreeji - kaapeec nevareeji noskriet arii otru??? tad arii buutu busa vadiitaajam savu viedokli izskaidrojis...
Nedzīvoju Latvijā, bet gan Rietumeiropas pašā sirdī. Tieši pirms pāris dienām ar kolēģiem apspriedām šejienes autobusu vadītāju manieres salīdzinājumā ar Latvijā piedzīvoto. Šeit lielākā daļa autobusu šoferu sveicina iekšā kāpējus. It īpaši klusākās stundās. Un bieži vien mēdz pagaidīt skrienošos braukt gribētājus. Pēc tam gan viņi brauc kā idioti, bet tas jau ir cits stāsts... ;)) Taču, spriežot pēc viena komentētāja teiktā, es nepavisam nedzīvoju civilizētā valstī, jo šeit gan autobusi, gan tramvaji ir jānobalso. It īpaši ja tās ir pieturas meža vidū vai ja tajā pieturā piestāj vairāku maršrutu autobusi/tramvaji. Tā kā tu varu stāvēt pieturā, bet, ja nebūsi pacēlis roku, autobuss tev aizbrāzīsies garām, i aci nepamirkšķinot... ;)))