Rīga Satiksme - Nokavēju svarīgu tikšanos
Es saprotu, ka ir atnākuši grūti laiki un sabiedriskā transporta cenas uzbudinās pēc katra krīzes pieskāriena. Es vēl saprotu, ka transports nav domāts cilvēka personiskajam komfortam - lai katram būtu sēžamvieta, laipni un sirsnīgi vadītāji, laba apkure ziemā un ventilācija vasarā, bet vienu gan es par tiem 70 santīmiem vēlos: lai tas sasodītais transports būtu laicīgs. Īpaši tie, kas kursē pa gariem gabaliem, kā 21. autobuss, kurš, lai arī es kādas 3-4minūtes atnācu ātrāk (pulkstenis man ir precīzs), tā arī neparādījās, bet nākošais brauc pēc 20 minūtēm. Protams, tas ir apsveicami, ka vadītājs grib pēc iespējas ātrāk tikt galamērķi caur n-tajiem sastrēgumiem, bet tomēr, kam tas pieturvietu saraksts galu galā ir paredzēts?
Diagnoze viena: cena neatbilst kvalitātei. Novēlu Rīgas Satiksmes bosiem pabraukāt savos lolojumos, tur gan nav tonētu stiklu, lai noslēptu jūsu apaļās sejas, bet toties komforts jums ir garantēts un silti saspiesta sagaidīšana arīdzan.
P.S. Tā nav pirmā reize.
Komentāri (15)
apmeeram 2006 gadaa darba alga man bija 290ls un sabiedriskais maksaaja 20 santiimus, tagad man nav darba jau sen un esmu jau aizmirsis ko noziimee iet uz darbu un vairs to nemekleeju, jo atrast ir nereaali un veel sabiedriskais 70sant maksaa, respektiivi, lai es dziivotu 2006gada liimenii, manai darba algai buutu jaabuut ap 1000ls.
Tie rīgas satiksmē toč nav normali...
Tad kad es biju Grieķijā par biļeti (metro) tiku maksājusi apmēram 1, 00 ls . Un ne pa velti, jo metro nebrauca neviens piedzēries cilvēks, vai narkomāns. Nebija bail apsēsties un nosmērēt bikses ar vēmekļiem, vai vel sazin ko.. Iekšā bija patīkami silts un cilvēki mierīgi paskadroja kā tieši maršruts kursē un tt.. Un ne par minuti nenokavēja..
A Rīgā vienīgais ko par 0, 7o sant vari dabūt ir lecīgs šoferis kurš nepieņem sīknaudu, piedzēries urla, aukstums un nepareizs iebraukšanas laiks .. ;)
Dziivoju Niiderlandee. Autobusa biljete maksaaja 1, 60 Eiro, ja nopeerk brauksanas kartinju tad 80 centi. Bet kvalitate, atrums un eertiibas ir nesaliidzinaamas. LV ir bail par to, ka ieseediisies kaut kaadaas kakaas, jo hvz kas seedeejis pirms tevi. Veel piebildiisu, ka par bagaazas paarvadaasanu NL ne praataa neienaaca prasiit naudu!! Sitaa letinju alkatiiba un naudas rausana beigsies ar to, ka visa RS aizies pa burbuli, to arii sviniigi noveelu!
Nu es uz rokas saņemu 134 Ls, man jāpērk kartiņa vienam autobusa maršrutam, kas agrāk maksāja 15, 60, tagad maksā 19, 50! Cik man paliek pāri? Domāju, ka daudzi varbūt arī tikai tāpēc nevar atrast darbu, ka ir jābrauc ar sabiedrisko transportu, kurš ir NENORMĀLI dārgs! RS padomājiet, cik daudzus cilvēkus jūs dzenat nabadzībā ar savām augstajām biļešu cenām un "augsto" komforta līmeni!!!
Rīgas Satiksme ir jāķlapē ciet. Nu, cik tad var! Par cenām runājot - uzraiz pēc e-talona ieviešanas viņi pacēla cenas biļetēm, ko var iegādāties pie vadītāja un šo paaugstinājumu pamatoja ar to, ka vadītājam principā nebūtu jātirgo biļetes un lai motivētu cilvēkus pirkt e-talonus. Tagad viņi paceļ cenas un stāsta, ka nevarot savilkt galus kopā. Loģiski, ka tad, ja pirms tam nebūtu paceltas, tad arī tagad tik daudz nevarētu uzvārīties... Viss bija izplānots jau simt gadu iepriekš... Paldies dievam, par Ls 0, 70 man vismaz no rītiem nav jāredz konduktoru ierūgušās sejas un jāklausās līdz bezsakaram nīgrās balsis...un tas jau ir komforts...:D
Rīgas Satiksme tiešām nekādi nekompensē biļešu cenu kāpumu, komforts ir nulle.
Autobusos 40% ir nenormāli auksti. Vecajos Mercedes modeļos, apkure strādā arī vasarā.
Teiksim tā par to loģiku jau smējos ziemā vieglāk autobusu atdzesēt, vasarā vieglāk uzkurināt.
Jāmaksā tāda nauda par to ka autobusā var nosalt, autobusi tiešām pedējā laikā staigā pēc sava laika. Nu jau ceļi ir tīri, nav vairs vainojami netīrītie ceļi.
Diemžēl par cik pagaidām mācos, menešbiļete iznāk lētāk, un jaizvēlas RS pakalpojumi, bet mani paziņas lielākoties jau izmanto tikai maršruta taksometrus, jo cena ir lētāka pat kā biļetes cena dzeltenājos etalonos, kur nu vēl pērkot pie šofera. Silti un atri nokļūsti mērķi.
Un pats brīnos ka šis maršrutu taksometru firmas nav uzcēlušas tarifus, neskatoties uz to ka to izdarījusi RS, un ka maršrutu taksometros daudzi šoferi daļu ienākumu liek kabatā, kas neaiziet tā arī līdz firmai.
Cepuri nost mikriņiem.
Piekrītu - mīļie RS paskaidrojiet lūdzu, kur pie velna paliek nauda kuru personīgi es maksāju dien dienā? Summa ir mistiska - rezultāta nav! Šoferus nevainoju, jo zinot viņu algu un veicamo darbu...smieklīga samaksa. Kapēc tiešām mums jāpārvietojas netīrā, aukstā tramvajā, autobusā, trolejbusā un par 2 pieturām diskomforta apstākļos jāsamaksā tik astronomiska summa?
Es nesaprotu-kur probleema piesildiit transportu??
Vai tad latvijā kāds pakalpojums atbilst savai cenai!? Kur jūs dzīvojat? Latvija-muļķu un mantraušu zeme
Par salona piesildīšanu ir vērts bišku parunāt gan, ja...
Sāksim ar to, ka salona apsilde strādā vienā režīmā- to nevar " uzregulēt" vairāk vai mazāk.
Nākošais ir pasažieru faktors- Jūs gribat siltumu salonā, bet Jūs pieprasāt lai Jums ver vaļā visas durvis. Priekšējās ir vispār kā ar medu apsmērētas- Parastā bilde- Jūs tiecaties izkāpt ārā pa priekšējām durvīm, kaut salons ir tukšs, un izkāpjot tāpat dodaties uz atpakaļu. Nākošā bilde tāpat- tukšs salons, izkāpt vēlās divi cilvēki un katrs stāv pie savām durvīm! Nevar taču siltuma taupīšanas nolūkā, lai taču pašiem siltāk izkāpt pa vienām!
Un tāpēc jau mikriņos ir silti, ka viņos jau kustība tikai pa vienām (vienīgajām) durvīm. Tad var arī salonu uzsildīt, ja nevirina durvis, ka trolejbusā.
Tā kā viss jau Jūsu pašu rokās, mīļie tautieši! Un par cik Jūs rakstat sūdzības par to, ka neveram durvis vaļā priekšējās, tad lūdzu- mīnus 15 grādos zlaukt visas durvis vaļā! Tas, ka vadītājam ir jāsēž šinī caurvējā 8-10 stundas Jums taču pavisam neinteresē. Kur nu! Jūs nobraucat augstākais stundu un bļaujat, ka Jums auksti!
Tā kā cieniet paši sevi un vadītāju- tad arī vadītāji cienīs Jūs!!!
Dii я с тобой абсолютно согласна, коллега.
Interesanti kāpēc citās ES valstīs nav jāpilda tādi ierobežojumi, kā Dīī komentārā? ?
Kā piem. visiem izkāpt pa vienām durvīm un tt..
Pirmo reizi dzirdu, ka visiem jākāpj pa vienām durvīm..mūžam nebūtu par to aizdomājusies:)
Tas, ka šoferītim nevajadzētu virināt visu laiku priekšējās durvis, es piekrītu, sevišķi tādā aukstumā, viņš jau ar tik cilvēks, arī auksti
AHUJEĻI SU4KINI SIN TĀTAD MĒS BAIGI KRUTI ESAM NE?
--NĒEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
--jĀAAAAAAA GAAAAAAAAAANNN!
DAVAJ POHUJ!
AA KR4 ESMU SEIT-TAD KKO PATEIKSU! HUJOVA KR4 NU NAHUJ AIZKLAPĒS CIET RĪGAS SATIKSMI VISIEM DIRSĀ IESPRAUDĪS SLOTAS UN NOMETĪS NO 30000 KILOMETRU AUGSTUMA. NU UN KO TĀLĀK? AR RITENTIŅIEM BRAUKĀSIMIES AR MAŠĪNĀM? IR AHUJENNA BET KO DARIIS TIE KAM NAV IESPEEJAS DABUUT MASHIINU? A? PIRMS SAKĀT KKO IZDARĀT 2 LIETAS
1. PADROČĪJIET LAI NOTEK
2. DIVREIZ PADOMĀJIET!!!
Kaapeec citaas taalaakaas LV pilseetaas ST ir leetaaks?
Vai Riigaa tas ar kko buutu labaaks? D-Pilii ir taadi pashi polju autobusi kaa Riigaa. Liepaajaa tramvajs brauc biezhaak par dazhiem Riigas tramvajiem. Un maksaa leetaak.