46.autobuss - Autobusa vadītājs.
Labdien,rakstu ,lai izteiktu savu neapmierinātību par 46.autobusa vadītāju,kurš ļoti nesmuki šorīt izturējās. Iekāpu Mazās stacijas ielas pieturā 8:16 virzienā no Zolitūdes uz ziepniekkalnu, autobuss bija pilns,stāvēju priekšā, un šoferis sāka kliegt,ka tur nedrīkst stāvēt,lai gan redzēja ka autobuss bija pilns. Es nereaģēju uz viņa histēriju,jo man bija jākāpj ārā nākamajā pieturā,viņš speciāli ļoti strauji nobremzēja,ar domu lai es nokristu,un , kad nāca pietura, viņš netaisīja man durvis vaļā, un sāka man morāli lasīt, patiesībā kliedza, un kad es palūdzu,lai atver durvis viņš to nedarīja,tikai pēc vairāku reižu lūguma viņš atvēra durvis.
Manuprāt , ir jāsoda šādi cilvēki,jo braucu katru dienu , un katru dienu dzirdu,ka šoferis vai nu uzbļauj ,lai cilvēks nestāv priekšā,vai arī uzkliedz,ka nedrīkst pīkstināt e-talonu pašā priekšā,lai gan tur latviski ir rakstīts "uzrādi etalonu" .
Šoferi jūtas ļoti vareni,vismaz viņu darbi to pierāda,jo viņi atļaujas pret jebkuru cilvēku izturēties kā pret (atvainojos) mēslu,kā arī bļaut,fiziski aizskart un aizvainot ar vārdiem.
Vīrietis bija sirmu galvu , ar brillēm.
Katrs cilvēks dara darbu,kas viņam kaut nedaudz patīk,ja nemāk normāli strādāt,tad ir jāmeklē darbs,kur nebūs ikdienā jāsaskaras ar cilvēkiem.
Komentāri (1)
Neticu, domāju ka tā ir šofera apmelošana jo mums rīgas satiksmē šis gads ir pasludināts par kulturālas apkalpošanas gadu, visi šoferi vienmēr cenšas būt laipni un pieklājīgi par ko ir īpaši brīdināti no priekšniecības, visās pieturās tiek atvērtas visas durvis ja vien autobuss nav aprīkots ar sistēmu"atver durvis pats " kad pašam jānospiež poga.Bet pie vadītāja kabīnes tiešām nedrīkst stāvēt jo tas traucē redzamību salonā un atpakaļskata spogulī. Domāju ka šoferis laipni palūdza jūs atiet bet jūs to nesadzirdējāt, neticu ka šinīs laikos viņš riskētu rupji izturēties pret pasažieri jo par to draud lielas nepatikšanas.Lai šādas situācijas nerastos, jaunie trolejbusi un autobusi tiek aprīkoti ar video novērošanas sistēmu un arī sarunu ierakstu starp šoferi un pasažieri un tad apskatot ierakstu skaidri ir redzams kurš kuram ko ir teicis un kuram ir taisnība.