Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss

No 31.decembra Slāvu ielā 23-9, tika atslēgta aukstā ūdens padeve un joprojām ūdens nav pieejams.
Lai vai uz avārijas pieteikumu būtu jāierodas 2 darba dienu laikā, santehniķis atbrauca tikai 7. Janvārī.
7. Un 8. Janv. Tika mainīti visi stāvvadi. Pēc stāvvadu maiņas meistars pat nepārliecinājās, vai vispār aukstā ūdens padeve mūsu dzīvoklim ir atjaunota.

Rezultātā 9. Janv. Atkal pieteicu problēmu. 10. , janv meistars atbrauca pabakstīt filtru (filtrs nomainīts netika, tikai ar stiepli pabakstīts) , jo noteikti vaina esot tur. Nebija.

Atkal no jauna (10. Janv.) piesaku problēmu, jo kārtējo reizi meistars tikai kaut ko padara, bet vai ūdens ir atjaunots, pat nepārliecinās. Solīja braukt 11. Janv. - visu dienu cilvēks gaidīja, kad ieradīsies - neatbrauca. Pa telefonu teica, ka problēma tomēr laikam esot pie stāvvada krāna.

Santehniķis, ierodas kad grib, pat iepriekš nepabrīdinot, darbu izdarot nepārliecinās, vai mums ūdens pienāk. Par lieki izdarīto darbu - filtra bakstīšanu, vēl piedraudēja, ka būs jāmaksā 30 eiro. Cik saprotu pārvaldnieka atbildība ir robeža līdz noslēgventilim aiz individuālā ūdens skaitītāja. Vismaz tā ir rakstīts šajā rakstā http://www.kopaa.lv/parvalde/katru-dienu--lidz-15-salietu-dzivoklu.Html. Attiecīgi, visas darbi būtu jāveic pārvaldniekam un izmaksas sedzamas no mājas fonda.

Otrkārt, ja neviens patstāvīgi pa dienu nebūtu dzīvoklī, man šīs divas nedēļas būtu jāņem atvaļinājums, jo meistars vienkārši zvana pie durvīm, kad ir klāt un nekādu konkrētu laiku nekad nepasaka. Santehniķis 2 nedēļu laikā nevar izdarīt savu darbu. Vai tiešām neviens nekontrolē, kā jūsu meistari strādā.

14.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 21.01.2019

Labdien!
Labdien!
Avārijas dienests atslēdza aukstā ūdens padevi, sakarā ar radušos bojājumu visā stāvvadā.
Tika veikta stāvvada posma nomaiņa, pēc kā tika atjaunota ūdens padeve, taču vēlāk tika reģistrēta informācija, ka vienā no stāvvadam piesaistītajiem dzīvokļiem nav atjaunojusies ūdens padeve. Sistēma tika pārbaudīta un tika konstatēts, ka vaina ir dzīvokļa iekšējā komunikācijā, kas nav nama apsaimniekotāja kompetencē. Šādā situācijā dzīvokļa īpašniekam ir iespēja izvēlēties maksas pakalpojuma sniedzēju, kas veic remontdarbus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes