www.sudzibas.lv Rīgas Namu Pārvaldnieks Karstā ūdens neesamība

AtrisinātaRīgas namu pārvaldnieks - Karstā ūdens neesamība

Es nesaprotu. Mežciems! Trešdienas naktī notikusi avārijas situācija - plīsusi truba. Trešdienas vakarā tek no krāna dzeltens ūdens, ceturtdien ūdens vispār nav, ne auksts, ne karsts, pat ne dzeltens. Visu dienu. Apkārtējos veikalos dzeramais ūdens izpirkts pa tīro. Šodien ir svētdiena.. Ūdens pieslēgts, bet no karstā ūdens ne ziņas, ne miņas. Visur kur zvana, t. I. Rīgas ūdens, Rīgas siltumserviss sūta zvanīt uz namu pārvaldnieku, bet, protams, brīvdienās neviens nestrādā. Siltumserviss Saka, ka darbinieki strādā brīvdienās tikai tad, ja ir "avārijas situācija", tā citādāk, tikai darba dienās, darba laikā. Man ir jautājums. Atstāt cilvēkus gandrīz nedēļu bez siltā ūdens ziemas laikā. Tas ir normāli? Tā nav avārijas situācija? Kas kompensēs elektrības izdevumus, lai uzsildītu ūdeni? Jūs tur ko? Esat galīgi sajukuši prātā? Pat elementāri nav iespējams ieiet dušā. Speciāli ir jāmeklē, pirtis, trenežieru zāles, lai elementāri nomazgātos? Kas tas ir par murgu? Cik var? Kad būs pieejams siltais ūdens, to nespēj pateikt neviens. Es visu saprotu, var notikt negaidītas avārijas situācijas. Bet tad esiet tik laipni un risiniet to pēc iespējas ātrāk, nevis atstājat cilvēkus un bērnus bez siltā ūdens uz nezināmu nevienam laiku. Piebilstu arī to, ka oficiālu paziņojumu nekur nav, nedz pie durvīm, nedz kāpņutelpā.

11.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 12.12.2022

Labdien! Lūdzu precizējiet adresi, lai varam pārbaudīt situāciju! Paldies!

Papildināts Frey 12.12.2022

Hipokrāta iela 11

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 12.12.2022

SIA “Rīgas ūdens” interneta mājaslapā pieejamā informācija - ūdens avārijas seku likvidēšanai dzīvojamajā mājā Sergeja Eizenšteina 43A, Rīgā tika pārtraukta ūdens padeve vairākās mājās, t.sk. dzīvojamā mājā Hipokrāta ielā 11, Rīgā. Pēc darbu pabeigšanas un ūdensapgādes atjaunošanas iespējama īslaicīga ūdens uzduļķošanās.

Papildināts Frey 12.12.2022

Īslaicīga duļķošanās jau sen ir beigusies, duļkošanāš bija tikai ceturdienas vakarā, tajā dienā, kad tika pieslēgts vispārīgi ūdens. Bet no karstā ūdens krāna nāk auksts ūdens, kā arī dvieļu žāvētājs - ledaini auksts. Jautājums bija par to, cik ilgi vēl ir jāgaida tieši KARSTAIS ūdens. Ir jau pirmdiena un no tā ne ziņas, ne miņas.

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 15.12.2022

Labdien! Pēc mums pieejamās informācijas, veikti papildus remontdarbi ēkas individuālajā siltummezglā, lai būtu iespējams pilnvērtīgi atjaunot karstā ūdens padevi.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Frey 15.12.2022

Karstā udens problēma atrisināta

F

Komentāri (2)

E Eiz63_lv 12.12.2022

Pievienojos arī no Sergeja Eizenšteina ielas 63. Mums jau 5 dienu kā nav karstais ūdens un auksts dvieļu žavētājs. Kad Jūs izbeigsiet ņirgāties?

F Frey 12.12.2022

Tas ir vienkārši briesmīgi. Totālākā ņirgāšanās par cilvēkiem. Es šodien zvanīju uz namu pārvaldi, teica, ka esmu pirmā, kas ziņojusi ka nav karstā ūdens. Došot ziņu uz siltumservisu. Pajautāja manu vārdu un tālr.nr. un kad jautāju,vai ar mani kāds sazināsies, teica ka diezvai.. jāgaidot. Viņiem neuzrādotiea sistēmā problēmas ar karsto ūdeni konkrētajā adresē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes