AtrisinātaRīgas namu pārvaldnieks - Avārijas situācija ar aukstā ūdens stāvvadu
Uzsākot remontdarbus dzīvoklī vannas istabā tika konstatēts, ka ir sarūsējis aukstā ūdens stāvvads un no tā sūcās un pil ūdens. Grīda ir redzami slapja. Dzīvoklis atrodas 4. Stāvā 7 stāvu mājā, līdz ar to situācija bīstama, jo truba var plīst un ir reāls risks appludināt kaimiņus. Avārijas situācija tika ziņota Rīgas namu pārvaldniekam zvanot uz numuru 8900 un iesūtot e-pastu.
Divas nedēļas tiek regulāri zvanīts, atgādinot, ka tā ir avārijas situācija, kur vajadzīga tūlītēja rīcība, taču katru reizi ir atbilde - mēs jūsu pieteikumu piereģistrējām, ar jums sazināsies.
Neviens nesazinās, neviens nezvana un nekas netiek remontēts.
Kad vaicāju, ka gribu runāt ar vadītāju vai tehnisko direktoru, tāda iespēja tiek noraidīta. Tas nav iespējams.
Rīgas namu pārvaldnieks vienkārši ignorē un klaji neciena savu klientu.
Un diemžēl nekas vēl nav atrisinājies un stāvvads nav nomainīts.
Labdien! Lūgums norādīt adresi, lai varam izpētīt situāciju.
Pēc mūsu pieejamās informācijas, jūsu dzīvokļa īpašumā esošās komunikācijas tika apsekotas tajā pašā dienā, kad pieteicāt problēmu. Šajā gadījumā darbus bija nepieciešams veikt no zemāk esoša dzīvokļa telpām, kurās dzīvojoši atradās karantīnā un darbus piekļuve šo iemeslu dēl nebija iespējama. Tāpat ar Jums arī vakar ir sazinājušies mūsu darbienieki, lai vienotos par iespējām veikt nepieciešamos darbus.
Jā, ar mani sazinājās un nu jau situācija ir atrisināta un bojājumi ir novērsti. Mana sūdzība ir:
1. Par komunikāciju.
Zvanīju 22.11., 24.11. 26.11.,29.11. un katrreiz man teica, ka ar mani sazināsies, bet tas nenotika. Neviens man neatzvanīja un nepateica, KAD varētu notikt stāvvada remonts.
2. Par ilgo gaidīšanas laiku.
Reāli varēja sākt stāvvada remontu 24.11., kad kaimiņiem beidzās karantīna un es to laicīgi paziņoju 22.11. Bet remonts notika tikai pēc nedēļas 1.12.
Bet paldies, protams, ka santehniķis savu darbu veica godam.
Pievienot komentāru