Rīgas namu pārvaldnieks - Ņirgāšanās par klientu un vienkārši DRAUSMĪGA APKALPOŠANA
Trīs dienas daudzdzīvokļu namā nav ūdens 17 dzīvokļiem no 20 un visi dzīvokļi ir zvanījuši un sūdzējušies. Trešajā dienā kad vēljoprojām ne ūdeni var nolaist… ne var izmazgāt matus…. es zvanu un izstāstu situāciju un saku ka neviens nav bijis salabot. Un tad tā speciāliste, pseido speciāliste man sāk stāstīt ka kāds cits dzīvoklis nelaižot viņus iekšā un durvis viņi nedrīkst uzlauzt un tāpēc līdz 28.11. viņi gaidīs kamēr tie cilvēki viņus ielaidīs. Es viņai saku, bet nav pieejams ūdens, viņa man saka tā nav mūsu vaina ka Jūs nevarat nodrošināt ūdeni. Un vēl smejās klausulē un brutāli es atvainojos d****s ar klientu. Vēl viņa ņirgājās un teica “Vai Jums ūdens kaut kur dzīvoklī gāžās?” No sērijas ko jūs idioti zvanat.
DRAUSMĪGI.
Es iepriekš dzīvoju vietā kur mani apkalpoja CVINITY un nekad šādas problēmas nebija.
Tagad jādzīvo bez ūdens līdz 28.11. un neviens nav teicis ka 28.11 tas ūdens būs.
Komentāri (1)
Iesaku vērsties pie žurnālistiem. Tad uzreiz pieslēgs ūdeni. Tad redzēs, kā RNP ņirgāsies, kad pa TV parādīs.