Rīgas namu pārvaldnieks - slikts serviss

No šī gada 12. oktobra Rīgā, Višķu ielā 1 otrajās parāddurvīs sekcijā, kas ir pie lifta nav karstais ūdens vannas istabā. Šodien jau ir 09.novembris, tātad mēnesi esam bez karstā ūdens. Vairākkārt zvanot uz Siltumservisa vai RNP tālruņiem tiek teikts, ka informācija ir saņemta, reģistrēta un rindas kartībā tiks izskatīta. Esam arī rakstījuši uz Siltumservisa e-pastu, bet rezultāta nekāda. Šodien 09. novembrī sazvanot Siltumservisu , darbiniece atbild, ka it kā kaut kādi remontdarbi notiekot, bet nav nekādas informācijas par to, kad būs karstais ūdens. Vai tiešām mēneša laikā nav iespējams novērst bojājumus un pieslēgt karsto ūdeni? Cik vēl mums būs jādzīvo bez karstā ūdens? Secinājums tāds, ka neviens no atbildīgajiem dienestiem ne par ko neatbild un nevēlas sadarboties ar klientiem. Ļoti slikts serviss un attieksme!

Inguna Štokmane

09.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 14.11.2018

Labdien!
Lūgums precizēt tiešajā ziņā dzīvokļa numuru un savu kontaktinformāciju, lai meistars nepieciešamības gadījumā var ar Jums sazināties.
PS "Siltumserviss Rīga" oktobra mēnesī ir saņēmis divus pieteikumus saistībā ar karsto ūdeni, uz kuriem dažu dienu laikā ir reaģēts un meistari atgaisojuši sistēmu, lai atjaunotu karstā ūdens temperatūru. Citas sūdzības nav saņemtas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes