Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss

Atslēdza ūdens uz visu dienu iepriekš par to nebrīdinot. Zvanot klientu atbalsta centram, izradījās, ka neviens neko nezinot un nevar pateikt kas un ka noticis un kad situācija uzlabosies. Ari nepiedāvā mašīnu ar dzeramo ūdens.
Slikts serviss, nekompetentie zvanu atbalsta centra pārstāvji, kas met klausuli un neatbild uz jautājumiem.

25.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Алекс 25.03.2024

Ka ari namu parvaldnieks, kuram ir jastrada lidz 19, ap 18 jau nebije pieejams.

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 27.03.2024

Labdien!
Lūdzu precizēt dzīvojamās mājas adresi.

Papildināts Алекс 28.03.2024

Pleksnes 3. Daugavgriva. Ka ari tika nosutita vestule valsts valoda ar visu aprakstu, bet neviens uz to nereageja!
Pat nemak izlasit un atbildet uz vestuli valsts valoda!

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 03.04.2024

Paldies par informācijas precizēšanu.
Kamēr precizējam situāciju, vēlamies atgādināt, ka visi iesniegumi tiek izskatīti rindas kārtībā.

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 04.04.2024

Paziņojumi par plānotiem remontdarbiem, kas sevi ietvēra arī pakalpojuma pārtraukumu tika nosūtīti elektroniski vortālā e-parvaldnieks.lv, kā arī izvietoti kāpņu telpā pirms darbu uzsākšanas.
Aicinām izmantot mūsu mobilo aplikāciju, kur vienmēr saņemsiet aktuālākos paziņojums.

Papildināts Алекс 04.04.2024

Pazinojums par kuru Just runajiet tik nosutits un darba termins bija lidz 24.03. Bet par to, kas sakas nakamaja diena (25.03 lidz 03.04), nekas netika zinots. Es lugtu nejaukt divus notikumus un nezinot nepatieso informaciju.

Papildināts Алекс 04.04.2024

Ka ari Jums atkal neizdevas sinhronizeties starp nodalam. Jo atbilde, kuru sanemu e-pasta ir pavisam cita, salidzinot ar, ko Jusr takstat seit.

а

Komentāri (2)

IlzeIvaram 26.03.2024

Piekrītu par Rīgas namu pārvaldnieks. Ne tikai slikts serviss, Bet nemākulīgi darbinieki. Neprofesionalitāte.

J Jānis M. 14.04.2024

Viens otrs darbinieks ir ļoti profesionāls, bet daudzi arī pamet RNP. Kā var nopras pēc aizgājējiem vadībai nav nekāda sakara un atbildība par to kas notiek ar apsaimniekošanas ikdienas darba rezultātiem. To visu mēs redzam un izbaudam gadiem. Galvenais uzstādījums zolīdi izrullēt no katras neērtās situācijas. Kas arī izdodās gadu no gada.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes