Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss
Atslēdza ūdens uz visu dienu iepriekš par to nebrīdinot. Zvanot klientu atbalsta centram, izradījās, ka neviens neko nezinot un nevar pateikt kas un ka noticis un kad situācija uzlabosies. Ari nepiedāvā mašīnu ar dzeramo ūdens.
Slikts serviss, nekompetentie zvanu atbalsta centra pārstāvji, kas met klausuli un neatbild uz jautājumiem.
Ka ari namu parvaldnieks, kuram ir jastrada lidz 19, ap 18 jau nebije pieejams.
Labdien!
Lūdzu precizēt dzīvojamās mājas adresi.
Pleksnes 3. Daugavgriva. Ka ari tika nosutita vestule valsts valoda ar visu aprakstu, bet neviens uz to nereageja!
Pat nemak izlasit un atbildet uz vestuli valsts valoda!
Paldies par informācijas precizēšanu.
Kamēr precizējam situāciju, vēlamies atgādināt, ka visi iesniegumi tiek izskatīti rindas kārtībā.
Paziņojumi par plānotiem remontdarbiem, kas sevi ietvēra arī pakalpojuma pārtraukumu tika nosūtīti elektroniski vortālā e-parvaldnieks.lv, kā arī izvietoti kāpņu telpā pirms darbu uzsākšanas.
Aicinām izmantot mūsu mobilo aplikāciju, kur vienmēr saņemsiet aktuālākos paziņojums.
Pazinojums par kuru Just runajiet tik nosutits un darba termins bija lidz 24.03. Bet par to, kas sakas nakamaja diena (25.03 lidz 03.04), nekas netika zinots. Es lugtu nejaukt divus notikumus un nezinot nepatieso informaciju.
Ka ari Jums atkal neizdevas sinhronizeties starp nodalam. Jo atbilde, kuru sanemu e-pasta ir pavisam cita, salidzinot ar, ko Jusr takstat seit.
Komentāri (2)
Piekrītu par Rīgas namu pārvaldnieks. Ne tikai slikts serviss, Bet nemākulīgi darbinieki. Neprofesionalitāte.
Viens otrs darbinieks ir ļoti profesionāls, bet daudzi arī pamet RNP. Kā var nopras pēc aizgājējiem vadībai nav nekāda sakara un atbildība par to kas notiek ar apsaimniekošanas ikdienas darba rezultātiem. To visu mēs redzam un izbaudam gadiem. Galvenais uzstādījums zolīdi izrullēt no katras neērtās situācijas. Kas arī izdodās gadu no gada.