Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss

14 novembrī A. Saharova ielā 5 otrās kāpņu telpas stāvvadā pazuda aukstais ūdens. 17 novembrī kaimiņš zvanīja uz numuru 8900, viņu uzklausīja un solīja noskaidrot situāciju un paziņot rezultātu. Šodien mēģināju sazvanīt, nekas nesanāca, esot jāzvana darba laikā. Vienīgais šī uzņēmuma pārstāvis kas ir sasniedzams ir avārijas dienesta operators. Viņš par situāciju neko nevarēja paskaidrot, jo atbild tikai par ārkārtas remontiem. Tas arī ir saprotams, bet nav saprotama tā darbinieka atbildības sajūta kurš apsolīja noskaidrot un paziņot rezultātu. Tagad esam atstāti bez ūdens uz svētkiem un brīvdienām bez jebkādas informācijas par situāciju.

18.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 22.11.2022

Labdien! Šajā adresē tiek veikti plānoti remontdarbi, kuru laikā bija iespējami periodiski aukstā ūdens atslēgumi. Informācija par šiem darbiem tika izvietota kāpņu telpās.

Komentāri (4)

C cervinska1964 24.10.2022
Katru dienu dzīvoklī rej suns.

Katru dienu Aglonas 14 rej suns es ritīgi nezinu kurā dzīvoklī. Tas nav uzturams kad atnaku no darba es gribu atpūsties.

Sudzibas.lv Admin 21.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 21.11.2022

Labdien! Dzīvokļu īpašumos notiekošie kārtības jautājumi nav pārvaldnieka kompetencē.

Good Intentions 18.11.2022

Paziņot arī var pēc gada varbūt arī nenoskaidroja un līdz ar to nav ko paziņot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes