www.sudzibas.lv Rīgas Namu Pārvaldnieks Pagrabā nakts stundās dūc un vibrē ūdens cauruļvadi

Rīgas namu pārvaldnieks - Pagrabā nakts stundās dūc un vibrē ūdens cauruļvadi

Jau vairāk par pusgadu mājas pagrabtelpās nakts stundās rūc un dūc un vibrē cauruļvadi no kā vibrē un dūc 1.stāva dzīvokļu grīdas un siemas. .RNP Purvciems darbinieki līdz šim brīdim pat nav noteikuši kādi cauruļvadi nav attiecīgi uzstādīti vai sabalansēti.RNP darbinieki neko nedara lai situāciju pagrabā uzlabot,tikai atrakstās,ka pagrabā viss ir kārtībā.Tas nozīmē,ka mājas 5 dzīvokļu īpašnieki ,kuri norāda RNP Purvciema iecirknim uz bojājumiem pagrabtelpās,neko nesaprot un iedzīvotājiem jādzīvo kā ir un jāgaida,kamēr sabruks panēļi vai uzsprāgs caurules pagrabā. Kas atbildēs par tādam RNP iecirkņa rīcībām?Kas atbildēs par ēkas un iedzīvotāju drošību?Un cik ilgi būs jāsūdzās lai RNP sāktu normāli strādāt.

B

Komentāri (2)

K ksenija95 28.08.2014

Mūsu mājās bija līdzīga problēma, līdz sazinājāmies ar [slēpt]@group.lv, kuri palūdza mūs noorganizēt iedzīvotāju sapulci, kurā tika noinformēti visi mājas iedzīvotāji par viņu apsaimniekošanas darbībām. Mājas iedzīvotāju balsojumā savācām 78% un pārgājām pie viņiem. Tagad mūsu mājā ir nomainītas visas kanalizācijas trubas sākot ar bēniņiem un beidzot ar pagrabu ( Iepriekš viss bija kritiski un 6 reizes gadā plīsa, kā minimums ), siltā ūdens zudumi samazinājās. Koridorī tika uzstādīts apgaismojums uz sensoriem, kā rezultātā samazinājās mums patēriņš par elektrību koplietošanas telpās un elektrosadeles skapji tika attīrīti no liekajiem un kusušajiem vadiem, visi padomju laika alumīnijas vadi arī tika nomainīti uz jauniem moderniem (kā mums teica, lai vadītu lielus strāvas apjomus, nevis maziņus). Apsaimniekošanas maksas arī samazinājušās. Vienīgi tagad gaidam ziemu, vai tiešām viņi turēs savu vārdu par apkures skaitītāju uzstādīšanu rudens sdezonā, lai mēs paši varam regulēt apkures daudzumu, kā jaunajās mājās un maksāt mazāk, vai vairāk, skatoties pēc patērētā. Līdz šim nav bijušas problēmas viņus sasniegt, ja rodas kāda ķibele 4h laikā ir klāt viņu pārstāvis, kurš kaut ko dara. Pie mājas bija iebrucis akas vāks. 2 dienu laikā tika salabots. Kāpņu telpās un liftos ir uzstādītas video novērošanas sistēmas un dūmu detektori. Man reiz gadījās problēma apmaksāt rēķinu 2 mēnešus pēc kārtas un soda procenti tika uzrēķināti 0.00 EURO, jo brīdināju laikus. Tā ka cerams, ka arī uz ziemas sezonu viņi turēs savu vārdu par zemākām apkures izmaksām. Jo kantoris izskatās daudzsološs.

B Bessame 29.08.2014

Paldies par padomu, var būt tā arī rīkosimies nākotnē.Bet pašalik gribas atrisināt problēmu ar cauruļvadiem pagrabā un RNP darbību, jo viena dzīvokļa iedzīvotaja, pensionāre, saka ka viņas nervu sistēma vairs nevar izturēt kad vakarā un naktī, jau ilgāk par pusgadu zem kājam darbojās hidroelektrostacija ar baigu dūkoņu un triecieniem pa paneļiem.Un saka ka dažreiz grūdieni no pagraba ir tādā spēkā ka lec gaisā pat viņas gulta.Tiešām viņas dzīvoklī gan ir traki.Citā dzīvokklī dūc un dreb siena.Trešā dzīvokļa īpāšniece visu šo laiku guļ ar ausu aizbāžņiem un visas gultas un krešli stāv uz gumijas paliktņiem, jo dreb grīdas.Šo dūkoņu dzird pat ēkas 4.stāvā . Bet šiem no RNP Purvciems nospaļauties uz iedzīvotaju sūdzībām.Raksta lai ejam mērīt trokšņus par savu naudu vai lai saucam Rīgas siltums avārijas dienestu.A kāds sakars Rīgas siltumam ar mūsu pagrabu, jā pašlaik nav apkures un siltummezgls neatrodās zem mūsu dzīvokļiem.Atklāti ņirgājas.Lai tik izvairīties no sūdzībām un mierīgi dzert kafiju par mūsu naudu.
Mēs jau varam izbraukt no savam dzīvokļiem, bet tik un tā, te dzīvos citi cilvēki un būs tas pats.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes