Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss
3 dienas pēc kārtas bēniņos dauzās durvis stiprā vēja dēļ. Skaņa ir tik liela, ka nav iespējams normāli dzīvot dzīvoklī, kur nu vel gulēt. Pats dzīvoju pēdējā stāvā. Tā kā bēniņi ir tehniskā telpa, kurai piekļuve ir tikai rnp darbiniekiem, zvanot uz viņu dienestu un lūdzot atrisināt šo jautājumu saņēmu atbildi, ka mēs pie jums brīvdienās nebrauksim un neko nerisināsim, zvaniet darba dienās. Tagad ir 3 dienu garās brīvdienas sakarā ar 18 novembri. Avārijas dienests vienkārši smejot sejā pasaka, ka neko nerisinās. Pirmo reizi saskaŗos ar vienkārši briesmīgu servisu no rnp puses, un pēc šādas situācijas man rodas jautājums vai viņiem vispār par tādu darbu ir jāmaksā nauda. Briesmīgs serviss!
Komentāri (2)
18. novembris taču, varētu ātri atbraukt un atrisināt situāciju, bet brīvdienas ir brīvdienas, Jums vienkārši nepaveicas.
Viņi nebrauc nekad! Mēs maksājam papildus par avārijas dienesta uzturēšanu, bet viņi nebrauc vakarā, jo ir vēls, nebrauc dienā, jo vienkārši nebrauc, nebrauc rītā, jo ir pārāk agrs. Avārijas dienests atbrauc pēc 2 ! dienām! Es gribētu, lai kādam no šī ūķa vajadzība piespiež izsaukt ātro palīdzību, kura atbildēs, ka atbrauks pēc 2 dienām!