Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss

3 dienas pēc kārtas bēniņos dauzās durvis stiprā vēja dēļ. Skaņa ir tik liela, ka nav iespējams normāli dzīvot dzīvoklī, kur nu vel gulēt. Pats dzīvoju pēdējā stāvā. Tā kā bēniņi ir tehniskā telpa, kurai piekļuve ir tikai rnp darbiniekiem, zvanot uz viņu dienestu un lūdzot atrisināt šo jautājumu saņēmu atbildi, ka mēs pie jums brīvdienās nebrauksim un neko nerisināsim, zvaniet darba dienās. Tagad ir 3 dienu garās brīvdienas sakarā ar 18 novembri. Avārijas dienests vienkārši smejot sejā pasaka, ka neko nerisinās. Pirmo reizi saskaŗos ar vienkārši briesmīgu servisu no rnp puses, un pēc šādas situācijas man rodas jautājums vai viņiem vispār par tādu darbu ir jāmaksā nauda. Briesmīgs serviss!

17.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

A afaweh 19.11.2024

18. novembris taču, varētu ātri atbraukt un atrisināt situāciju, bet brīvdienas ir brīvdienas, Jums vienkārši nepaveicas.

R RNP klients 19.11.2024

Viņi nebrauc nekad! Mēs maksājam papildus par avārijas dienesta uzturēšanu, bet viņi nebrauc vakarā, jo ir vēls, nebrauc dienā, jo vienkārši nebrauc, nebrauc rītā, jo ir pārāk agrs. Avārijas dienests atbrauc pēc 2 ! dienām! Es gribētu, lai kādam no šī ūķa vajadzība piespiež izsaukt ātro palīdzību, kura atbildēs, ka atbrauks pēc 2 dienām!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes