www.sudzibas.lv Rīgas Namu Pārvaldnieks Iecirknis Daugava slikta klientu apkalpošana

Rīgas namu pārvaldnieks - Iecirknis Daugava slikta klientu apkalpošana

Šausmīga klientu apkalpošana, atnācu klientu apkalpošanas centrā iec. Daugava, vēlējos iesniegt iesniegumu rīgas namu pārvaldniekam adresēto, bet apkalpošanas centra darbiniece rupja formā atteica to pieņemt un reģistrēt, pateicot ka man nav noslēgta līguma, kad paprasīju darbinieci nosaukt uzvārdu, viņa rupja formā, ņirgājoties atteicas nosaukt savu uzvārdu. Viņu kolēģe uz manu prasību nosaukt uzvārdu, nosauca tikai savu uzvārdu, bet rupjas kolēģes, kura mani apkalpoja, uzvārdu atteicas nosaukt. Man nācās sazināties ar rnp centrālo apkalpošanas centru, kur man pateica, ka darbiniece darbojas nepareizi, tajā laikā darbiniece pēc manas uzstājas aizgāja pie iecirkņa priekšnieka, lai noskaidrotu savus pienākumus. Pēc pusstundas gaidīšanas iesniegums tomēr bija pieņemts un reģistrēts. Un darbinieces uzvārdu, es arī uzzināju, no iesnieguma reģistrācijas atzīmes (o. Kov...) . Pirmkārt gribētos, lai klientu apkalpošanas darbinieki vismaz ievērotu klientu apkalpošanas ētiku un standartus (redzama vieta jābūt izvietotai informācijai, kas tevi apkalpo: uzvārds un ieņemamais amats) , otrkārt darbiniekiem jāzin lr normatīvo aktu prasības pamatus, kas tieši ir saistīti ar darba pienākumu pildīšanu (piem. Iesniegumu likums: 3. P. 4 p...) . Ļoti nepatīkama situācija un šausmīgi nekompetenti darbinieki, kuri nepalīdz un ņirgājas.

27.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (4)

Z ZaļāTaisnība 28.03.2019

Ja neesi viņa kliente, kāpēc viņiem būtu vispār jākrāmējas ap Tevi?

Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 29.03.2019

Labdien, Marina!
Lūdzu iesūtiet šo informāciju uz e-pastu [email protected], papildinot kad šis starpgadījums ir noticis, lai varam izvērtēt situāciju un atbilstoši rīkoties.

R RNP kliente 03.08.2019

Jūs tik smuki uzrakstījāt,lai " varētu izvērtēt"! Cik gadījumus RNP ir izvērtējis? Pilnīgi nevienu,kā bija rupji,nezinoši,nekompetenti darbinieku,tā arī ir! Vienkārši cilvēkiem nav kur likties un viņi piekrīt visam,ko Jūs uzrakstat rēkinos.

Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 05.08.2019

Labdien! Lai uzlabotu savu darbu, mēs izvērtējam katru gadījumu, jo mēs saprotam, ka sistēmas sakārtošana atvieglos gan jūsu, gan mūsu ikdienu. Turklāt rēķinos nav iekļautas nepamatotas izmaksas, kā arī ar īpašnieku kopība var pieņemt lēmumu par sava īpašuma apsaimniekošanas darbu veicēju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes