AtrisinātaRīgas namu pārvaldnieks - Briesmīgs serviss
Jau divas nedēļas ka nevaru sazvanīt Rīgas namu pārvaldnieku pa tel. 8900. Uz e-pastu līdz šīm arī nav atbildes. Man ir jānoslēdz jauns līgums par apsaimniekošanu! Vai tiešam RNP nevar 14 dienu laikā atbildēt vismaz uz e-pastu? Visi klientu pieņemšanas centri ir ciet (Covid-19)! Nevaru nodot ne skaitītāju rādījumus, ne saņemt un apmaksāt rēķinu! Cik ilgi šīs bardaks turpināsies?
PROBLĒMA IR ĀTRI ATRISINĀTA pateicoties RNP skaidrojumam kā rīkoties esošajā situācijā. Skaidrojums tika saņemt TIKAI PĒC sūdzības publicēšanas portālā SUDZIBAS.LV
Komentāri (3)
Labdien!
Šobrīd tiešām ir apgrūtināta iespēja sazvanīt informatīvo tālruni 8900, jo zvanu centrs ir pārslogots ar jautājumiem par notiekošajām AS ”Rīgas siltums” hidropārbaudēm, tikko saņemtajiem rēķiniem, ūdens patēriņa rādījumu skaitītāju nomaiņu, lietus un vēja radītajiem postījumiem, maksas pakalpojumu pieteikumiem, kā arī klienti veic pierakstus pie speciālistiem utt.
Klientu apkalpošanas centri ir atvērti kopš 10. jūnija pēc pieraksta. Pierakstīties variet elektroniski saitē https://apmekle.rnparvaldnieks.lv/ izvēloties sev izdevīgu laiku un centru.
Ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu lapiņas, to iesniegšanas periodā, varēja ievietot pasta kastītēs pie klientu centriem, ievadot tos vortālā e-parvaldnieks.lv ar vai bez reģistrēšanās vai nosūtot SMS.
Aicinām arī jautājumus uzdot sociālajos tīklos Facebook vai Twitter.
Liels paldies par informāciju! Problēma ir atrisināta!
Noteikti neslēdziet līgumu ar šo briesmīgo apsaimniekotāju kantori!
Viņi tikai iekasē apsaimniekošanas naudu un neko citu nedara!