Rīgas namu pārvaldnieks - Bojājums, attieksme
Pēc šīs nakts, 2020. G 29. Jūnija lietavām, manā dzīvoklī Zilupes ielā pamodos ar pamatīgu ūdens peļķi. Dzīvoju 8. Stāvā, deviņu stāvu ēkā. Diennakts palīdzības tālruni centos sazvanīt 2h. Kad beidzot tas izdevās, mūs aicināja gaidīt plkst. 9: 00, lai sazvanītu rnp. Tātad diennakts palīdzības tālrunis palīdzēt nevar. Pēc rnp sazvanīšanas izrādās, ka ir jāgaida divas (!) dienas, lai kaut kas sāktu notikt, taču ūdens dzīvoklī turpina tecēt, lobās nost tapetes un uzpūšas lamināts! Noplūde ir notikusi jau arī divus stāvus zemāk. Ūdens tek uz elektrības vadiem lielām straumēm. Par ko es katru mēnesi maksāju par remontdarbiem? Tas nozīmē tikai to, ka māja ir drausmīgā stāvoklī, attieksme un ātrums ir zem katras kritikas.
Komentāri (4)
Labdien! Diemžēl smagās lietavas nodarījušas postījumus daudzās daudzdzīvokļu ēkās un tas bija iemesls, kādēļ nebija iespējams operatīvi sazvanīt avārijas dienestu. Kas attiecas uz situāciju pēcāk, lūdzam jūs precizēt adresi un telefona numuru no kura zvanījāt, lai varētu pārbaudīt situāciju un darbinieku rīcību tajā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Tas nozīmē tikai to, ka būtu laiks sākt patiešām pārvaldīt īpašumus, kā arī naudu, kas katru mēnesi tiek iekasēta remontdarbiem, tādam nolūkam arī tērēt. Ceru atgūt katru centu par kaitējumu manā mājoklī, ko ir izraisījusi Jūsu nolaidība, kā arī kompensāciju par laiku, kas man būs jāizšķiež, lai remontētu jau nesen izremontētu dzīvokli. Šķiet, ka dzīvoju zem klajas debess un ir jābaidās nemitīgi no lietavām.
Man arī līdzīga Jūms situācija un es arī izdarīšu visu lai atgūt katru centu par sabojātu remontu.
Tanya34, lai izdodas atrisināt! Ierosināšu, lai visa māja atsakās no šī pārvaldnieka, jo šī iestāde ir nožēlojama, nevienu labu atsauksmi nevar atrast. Brīnos, kā vēl turas un kamdēļ lai kāds tādā iestādē gribētu iet strādāt.