Rīgas namu pārvaldnieks - Apšaubams serviss
Neapmierina rēķinu piegāde. Ja agrākos mēnešos rēķini par RNP pakalpojumiem tika iesniegti gan ar pasta starpniecību, gan atsūtot uz personīgu mailu, tad pašlaik pasta rēķini atcelti ekoloģisku iemeslu dēļ, bet rēķini uz internet pastu netiek nosūtīti neizskaidrojamu iemeslu dēl, kaut arī nekādu problēmu citu pakalpojumu sniedzējiem nav!
Labdien!
Par to, ka pakāpeniski sāksim samazināt drukāto rēķinu saņemšanu, klientus informējām 2022. gada septembra mēnesī. Šāds lēmums tika pieņemts, jo jau tad liela daļa klientu ikdienā lietoja vortālu e-parvaldnieks.lv, kurā ātri un ērti iespējams piekļūt rēķiniem, to arhīvam un citai svarīgai informācijai, kas saistīta ar īpašumu.
Informatīvās kampaņas “Palīdzi izglābt kokus! Atsakies no sava drukātā rēķina!” ietvaros tika plaši skaidrots, ka drukāto rēķinu samazināšana ir veids kā ietaupīt finanšu resursus, kā arī būtiski veicināt informācijas apmaiņu starp uzņēmumu un klientu. Atgādinām, ka drukāto rēķinu sagatavošanai iztērētais papīra apjoms katru mēnesi atstāj arī negatīvas sekas uz apkārtējo vidi.
Ja dzīvokļa īpašnieks vēlās turpmāk saņemt drukāto rēķinu, tad jāaizpilda iesniegums (https://rnparvaldnieks.lv/iesniegumu-veidlapas/). un jānosūta RNP - elektroniski, uz vienoto e-pasta adresi [email protected], atstājot dokumentus jebkurā RNP Klientu apkalpošanas centra pastkastītē vai ar pasta starpniecību, nosūtot dokumentus uz SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.
Neapmierina rēķinu piegāde. Ja agrākos mēnešos rēķini par RNP pakalpojumiem tika iesniegti gan ar pasta starpniecību, gan atsūtot uz personīgu mailu, tad pašlaik pasta rēķini atcelti ekoloģisku iemeslu dēļ, bet rēķini uz internet pastu netiek nosūtīti neizskaidrojamu iemeslu dēl, kaut arī nekādu problēmu citu pakalpojumu sniedzējiem nav! Lūdzu rakstot atbildi iepazīties ar sūdzibas tekstu!
Pievienot komentāru